Nimitys: Riikka Sainio, Direct Sales Director, Ricoh Finland Oy

Ricoh Finland Oy on nimittänyt Riikka Sainion Direct Sales myyntijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi

Riikka Sainio on nimitetty suoramyynnistä vastaavaksi myyntijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1. huhtikuuta 2022 alkaen. Riikka raportoi toimitusjohtaja Janne Tillille.

Riikka on työskennellyt Ricoh Finlandilla vuodesta 2020 ja on viimeksi toiminut uusien liiketoiminta-alueiden Business Managerina.

Ricoh Finland Oy:n johtoryhmän muodostavat 1.4.2022 alkaen toimitusjohtaja Janne Tilli, Sami Juvonen, Stiina Lerto ja Riikka Sainio.

Riikka kertoo: ”Ricohilla olen päässyt näköalapaikalle digitaalisten palveluiden eteenpäin viemisessä ja toteuttamisessa asiakkaidemme kanssa. Meillä on huippuluokan osaajat - on mahtavaa tehdä yhteistyötä yhdessä tinkimättömän ammattitaitoisen henkilökunnan kanssa. Tuotteemme ja palvelumme ovat innovatiivisia ja korkealaatuisia. Asiakkaamme ovat suuria ja keskisuuria globaaleja ja suomalaisia organisaatioita useilta eri aloilta. Otankin uuden mahdollisuuden & haasteen innostuneena ja nöyränä vastaan.”

Lisätietoja:

Janne Tilli, Managing Director, Ricoh Finland Oy, puh. 040 58 69 210

Ricoh Finland, Myynti ja Markkinointi
Piispanportti 11
Puh. 0207 370 300 (vaihde)
info@ricoh.fi

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi
Kotisivut: www.ricoh.fi

Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland
Seuraa meitä Twitterissä: https://twitter.com/ricohfin
Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy

| Tietoa Ricohista |

Ricoh tukee digitaalisia työpaikkoja innovatiivisten teknologioiden ja palvelujen avulla, mikä antaa yksilöille mahdollisuuden työskennellä älykkäämmin.

Ricoh on 85-vuotisen historiansa aikana kasvattanut tietämyksensä ja organisaatiokyvykkyytensä, ja se on johtava dokumentinhallintaratkaisujen, IT-palvelujen, viestintäpalvelujen, kaupallisen ja teollisen tulostuksen, digikameroiden ja teollisten järjestelmien toimittaja.

Tokiossa sijaitsevalla Ricoh Groupilla on merkittäviä toimintoja ympäri maailmaa, ja sen tuotteet ja palvelut tavoittavat asiakkaita noin 200 maassa ja alueella. Maaliskuussa 2021 päättyneellä tilikaudella Ricoh Groupin maailmanlaajuinen myynti oli 1 682 miljardia jeniä (noin 15,1 miljardia Yhdysvaltain dollaria).

Lisätietoja on osoitteessa www.ricoh-europe.com

© 2022 RICOH  COMPANY, LTD. Kaikki oikeudet pidätetään. Kaikki viitatut tuotenimet ovat vastaavien yritysten tavaramerkkejä.