Poikkeuksellista suorituskykyä ja laatua Ricoh Pro™ C5200 -sarjan uusilla EFI Fiery -palvelimilla

Ricoh Europe, Lontoo, 27.4.2017 Ricoh on ilmoittanut, että EFIn uusia suorituskykyisiä DFE-digitaalipalvelimia saa koko Euroopassa. Järjestelmät tukevat uuden sukupolven arkkisyöttöisiä Ricoh Pro™ C5200s- ja Ricoh Pro™ C5210s -digitaalipainokoneita.

Fiery FS200 Pro -alustaan perustuvat sisäinen Fiery E-24B DFE ja ulkoinen Fiery E-44B DFE pystyvät käsittelemään monimutkaisia ja paljon grafiikkaa sisältäviä tiedostoja. EFIn oma Fiery SmartRIP -tekniikka parantaa suoritus- ja tuotantotehoa.

Fiery E-44B:n avulla suuria kappalemääriä tulostavat ja laatua sekä maksimaalista käyttöastetta vaativat palveluntarjoajat voivat saavuttaa huipputehokkaan ja nopean tuotannon.

– Fieryn tekniikan avulla asiakkaamme voivat saavuttaa poikkeuksellisen tuottavuuden Ricoh Pro C5200s- ja C5210s-laitteilla ja käyttää niitä monenlaisiin projekteihin ja materiaaleihin, sanoo Ricoh Europen tuotantotulostuksen johtaja Benoit Chatelard. – Ricoh Pron suorituskyky ja Fieryn digitaalinen työnkulku mahdollistavat yhdessä laadukkaat painotuotteet ja suuret painosmäärät.

– Näissä laitteissa voidaan hyödyntää edistyneitä värin- ja kuvanhallinnan ominaisuuksia tuloksista koskaan tinkimättä, sanoi EFIn Fiery-markkinoinnista vastaava johtaja John Henze. – Fiery E-44B DFE:n mukana tulevat EFIn omat innovatiiviset dynaamisen HD-tekstin ja grafiikan toiminnot ultraohuiden viivojen ja yksityiskohtien tarkkaan toistoon.

Kumpaankin uuteen Fiery DFE:hen sisältyvät ylivoimaiset tuotantotyökalut. Työn ja tuotannon hallinta voidaan keskittää tehokkaaseen Fiery Command WorkStation® -käyttöliittymään. Palvelimen asetukset on helppoa tallentaa, mikä myös lisää tuottavuutta.

E-44B DFE:n avulla on vaivatonta integroida painotuotannon työnkulku EFI-tietojärjestelmiin, verkkotulostusohjelmistoihin ja painatuksen esitöihin entistä tehokkaammin ja koko liiketoiminta kattaen. Asiakkaat pääsevät välittömästi esikatselemaan ja valmistelemaan kaikkia tekeillä olevia painotöitä Fiery Imposen ja Fiery JobMasterin™ valinnaisten toimintojen avulla. Fiery Graphic Arts Package, Premium Edition -paketin lisäämällä voi ennen tulostusta tehdä digitöiden vianmäärityksen ja siten minimoida hukkamateriaalin ja korjaustyöt.

Lisätietoja sulautetusta Fiery E-24B DFE:stä ja ulkoisesta Fiery E-44B DFE:stä on osoitteessa www.ricoh-europe.com.

| EFI |

EFI™ on Piilaaksossa sijaitseva kansainvälinen teknologiayritys ja maailman johtava asiantuntija siirryttäessä analogisesta digitaaliseen kuvanmuodostukseen. Yritys suhtautuu innolla asiakkaidensa menestykseen kilpailukykyä ja tuottavuutta lisäävien tuotteiden avulla. EFI kehittää uraauurtavia tekniikoita kylttien, pakkausten, tekstiilien, keraamisten laattojen ja räätälöityjen asiakirjojen tuotantoon tulostimilla, musteilla, digipalvelimilla sekä kattavalla liiketoiminnan sekä tuotannon työnkulun ohjelmistolla, joka uudistaa ja tehostaa koko tuotantoprosessin. (www.efi.com)

Roni Keini, Business Manager/Production Printing

Anne Hernetkoski, Marketing Manager

Seuraa meitä Twitterissä: www.twitter.com/ricohfin
Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä IT- ja viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi