Quocirca nimesi Ricohin hallinnoitujen tulostuspalveluiden markkinajohtajaksi jo kolmantena perättäisenä vuotena

Yrityksen hallinnoitujen tulostuspalvelujen kasvuprosentti on kaksinumeroinen maailmanlaajuisen raportin mukaan

Tokio, 1. heinäkuuta 2014 – Ricoh julkisti tänään, että se jatkaa jo kolmantena perättäisenä vuonna hallinnoitujen tulostuspalveluiden markkinajohtajana analyysiyhtiö Quocircan “Managed Print Services (MPS) Landscape, 2014”1 -raportin mukaan. Ricohin saavutti vuonna 2013 kaksinumeroisen kasvuprosentin auttaessaan yrityksiä parantamaan toimintaansa digitoimalla tietoja, sujuvoittamalla työnkulkuja ja varmistamalla, että tarvittava tieto saadaan nopeasti oikeille ihmisille oikeaan aikaan.

Ricohin hallinnoidut tulostuspalvelut toimitetaan asiakkaille osana hallinnoitujen asiakirjapalveluiden palvelua. Ricohin 30 000 palveluammattilaista ympäri maailmaa auttavat yrityksiä hallitsemaan paremmin sekä paperista että elektronista tietoa esimerkiksi rahoituspalvelu- ja terveydenhuoltoalalla. Ricohin hallinnoidut asiakirjapalvelut voivat auttaa asiakkaita hallitsemaan liiketoiminnan kannalta olennaisia prosesseja, toimintoja ja resursseja ja tämän myötä hallitsemaan kustannuksia, lisäämään tuloja ja parantamaan työntekijöiden tuottavuutta.

“Ricoh laajensi vuonna 2013 jälleen hallinnoitujen tulostuspalveluiden toimintaansa auttaakseen asiakkaitaan sujuvoittamaan yritystoiminnan kannalta tärkeitä prosesseja”, sanoo Louella Fernandes, Quocirca Ltd.:n Associate Director of Print Services and Solutions. “Ricoh sai Quocircalta raportin parhaan arvosanan, “Hyvin vahva”, koska sillä on kehittynyt ja laaja valikoima yritysprosessien muutokseen keskittyviä hallinnoituja tulostuspalveluja. Tuloksemme osoittavat että Ricohilla tapahtuu jatkuvasti merkittävä kasvua.”

Quocirca, jonka päätoimisto on Isossa-Britanniassa, kuvailee Ricohia yritykseksi, jolla on “monipuolisia vahvuuksia ja laaja-alaista toimintaa, ja joka on asettanut etusijalle pyrkimyksensä voittaa äärimmäisen kovan kilpailun markkinoilla.” Raportissa sanotaan myös, että ”Ricohilla on osaamista niin yritystulostuksen, yritysprosessien automatisoinnin kuin laajeneviin IT-palvelujenkin alalla, joten sillä on nykyään monia tulonlähteitä.”

Ricoh on tehnyt viimeisen vuoden aikana palveluhankintoja ostamalla IT-hallintaan, pilvipalveluihin, datakeskuksiin ja asiantuntijapalveluihin keskittyvän, mindSHIFT Technologies Inc.:n ja teknologiakonsultointipalveluja tuottavan Aventian. Ricoh on myös sijoittanut merkittävästi tulostushallinnan informaatiojärjestelmiä toimittavaan Avanti Computer Systems Limited™ -yritykseen.

Ricoh auttaa asiakkaita luomaan ainutlaatuisen pätevän strategian, joka parantaa asiakirjaprosesseja kokonaisvaltaisesti. Asiakkaan kanssa selvitetään, miten tietoihin päästään käsiksi ja miten niitä käytetään ja varastoidaan, ja näitä prosesseja muokataan ja optimoidaan tehokkaammiksi. Asiakkaan tarpeiden mukaan muokkautuva lähestymistapa kannustaa jatkuvaan kehittämiseen ja auttaa asiakkaita saavuttamaan mitattavia ja kestäviä tuloksia.

“On suuri kunnia, että Quocirca on jälleen antanut meille tunnustusta siitä, että edistämme innovaatioita ja parannamme asiakaspalveluamme sekä asiakkaidemme kilpailuasemaa toimittamalla oikeaa tietoa oikeassa muodossa oikeaan aikaan”, sanoo Yoshi Sasaki, General Manager, Business Services Center, Business Solutions Group, Ricoh. “Nykypäivän työmaailmassa on entistä tärkeämpää luoda äärimmäisen tehokas tietoinfrastruktuuri, jotta työntekijät voivat työskennellä ja tehdä yhteistyötä ennennäkemättömällä tavalla.”

Ricoh sijoittui vuonna 2013 myös jälleen johtajien neljännekseen Gartnerin vuotuisessa “Magic Quadrant for Managed Print Services Worldwide”2 -raportissa. Gartner sijoitti Ricohin myös maailmanlaajuisesti kolmen parhaan joukkoon vuoden 2013 raportissaan “Competitive Landscape: Managed Print Services, Worldwide for its estimated worldwide direct MPS revenue.”3 Myös IDC nimesi Ricohin hiljattain yhdeksi maailmanlaajuisten tulostuksenhallintapalveluiden johtajaksi raportissaan "IDC MarketScape: Worldwide Managed Print and Document Services 2013 Hardcopy Vendor Analysis".4

Löydät lisätietoa Ricohin hallinnoiduista tulostuspalveluista osoitteesta http://www.ricoh.fi/services-solutions/mds/index.aspx

-       Ends -

1      QUOCIRCA, Managed Print Services (MPS) Landscape, 2014, Louella Fernandes, Clive Longbottom, 30 kesäkuuta 2014

2      Gartner, Inc., “Magic Quadrant for Managed Print Services, Worldwide”, Ken Weilerstein, Sharon McNee, Elizabeth Kim, 21. lokakuuta 2013

3      Gartner Inc., “Competitive Landscape: Managed Print Services, Worldwide, 2013” Elizabeth Kim, Ken Weilerstein, 21. lokakuuta 2013

4       “IDC MarketScape: Worldwide Managed Print and Document Services 2013 Hardcopy Vendor Analysis,” Doc # 242217, heinäkuu 2013.

Lainaukset

“Ricoh laajensi vuonna 2013 jälleen hallinnoitujen tulostuspalveluiden toimintaansa auttaakseen asiakkaitaan sujuvoittamaan yritystoiminnan kannalta tärkeitä prosesseja”. “Ricoh sai Quocircalta raportin parhaan arvosanan, “Hyvin vahva”, koska sillä on kehittynyt ja laaja valikoima yritysprosessien muutokseen keskittyviä hallinnoituja tulostuspalveluja. Tuloksemme osoittavat että Ricohilla tapahtuu jatkuvasti merkittävä kasvua.”