Ricoh avaa Customer Experience Centren tuotantotulostusasiakkaille

Ricoh Europe avaa 4.11.2014 tuotantotulostusasiakkailleen uuden Customer Experience Centren Ison-Britannian Telfordissa. Ricoh Products Ltd:n tehtaan tiloissa sijaitsevassa, alan uusimpia tuotantotulostusratkaisuja esittelevässä keskuksessa kävijät pääsevät tutustumaan Ricohin ja yhteistyökumppaneiden tuotanto- ja viimeistelylaitteiden, ohjelmistojen, työnkulkujen ja prosessien toimintaan käytännössä.

Telfordin Customer Experience Centre on Yhdysvaltojen Coloradossa sijaitsevan Ricoh Customer Innovation Centren sisarlaitos. Autenttisena työympäristönä toimivassa keskuksessa järjestetään myös sisäisiä ja ulkoisia koulutuksia sekä testataan tuotantotulostuslaitteita, -materiaaleja ja -prosesseja. Lisäksi tiloissa sijaitsee Ricohin inkjet-teknologian tutkimuslaboratorio. Asiakkaat voivat kokeilla eurooppalaisten toimittajien materiaaleja käytännössä niin rulla- ja arkkisyöttöisissä kuin wide format -tuotantotulostuslaitteissa. Ricohin yhteistyökumppanit voivat hyödyntää keskuksen tarjontaa kehittäessään omia työnkulkujaan saumattoman yhteensopiviksi Ricoh-ratkaisujen kanssa.

Jatkuvasti muuttuvassa liiketoimintatilanteessa jokaisella painopalvelujen tarjoajalla on omat haasteensa, joiden ratkaiseminen on tärkeää yrityksen menestyksen takaamiseksi myös tulevaisuudessa. Ricohin tuotantotulostusratkaisuissa painopiste on vahvasti lean-ajattelussa eli tehokkuuden ja tuottavuuden maksimoinnissa painoprosessin valmisteluvaiheista viimeistelyyn saakka. Uudessa Customer Experience Centressä asiakkaat voivat kokeilla erilaisia ratkaisuja käytännössä ja varmistaa niiden soveltuvuuden omiin tarpeisiinsa. Ricohin tavoitteena on auttaa asiakkaitaan löytämään toimivimmat ratkaisut sekä liiketoiminnan kehittämiseen että palvelujen toteuttamiseen.

"Ricoh Customer Experience Center tarjoaa hienon mahdollisuuden myös suomalaisille asiakkaille päästä tutustumaan Ricohin tuote- ja ratkaisu-uutuuksiin. Jos asiakasyritystänne kiinnostaa vierailu CEC:hen, olkaa yhteydessä omaan Ricoh-jälleenmyyjäänne", sanoo Harri Salokangas Ricoh Finlandilta.

Lisätietoja antaa Harri Salokangas, harri.salokangas@ricoh.fi tai +358 40 905 1106