Ricoh Europe: Nicola Downing nimitetty uudeksi toimitusjohtajaksi

Ricoh Europe ilmoitti 4.4.2022 Nicola Downingin nimittämisestä uudeksi toimitusjohtajaksi.

Muutoksen myötä Downing ottaa vastuun yhtiön ja sen tytäryhtiöiden yleisestä tuloskehityksestä ja strategisesta suunnasta. Hän seuraa tehtävässä vuodesta 2014 lähtien toiminutta David Millsiä.

Downing aloitti Ricoh Europella vuonna 2005. Viimeksi hän toimi COO:na, jossa hän vastasi yhtiön toiminnoista. Tällöin kaikki Ricohin tytäryhtiöt Euroopassa, Lähi-idässä ja Afrikassa sekä myynti ja logistiikka raportoivat hänelle. Tätä ennen hän toimi yhtiön talousjohtajana.

Mills, joka aloitti Ricoh-konsernissa vuonna 2008, jatkaa Ricoh Europen puheenjohtajana. Hän keskittyy Ricoh Europen digitaalisten palvelujen valmiuksien vahvistamiseen hyödyntäen huomattavaa kokemustaan Ricoh Europen johtoryhmän ohjauksessa ja neuvonnassa.

Mills kommentoi muutoksia seuraavasti: "Olen iloinen Nicolan hyvin ansaitusta nimityksestä toimitusjohtajaksi ja tiedän, että Ricoh Europe on parhaissa käsissä. Olen erittäin iloinen voidessani jatkaa työskentelyä Nicolan ja senioritiimin kanssa tänä yritykselle todella jännittävänä aikana."

Downing lisäsi: "Ricoh Europe on johtava digitaalisten palvelujen yritys. Olen erittäin ylpeä saadessani johtaa seuraavaa jännittävää vaihetta matkallamme. Henkilöstömme yhteinen omistautuminen ja osaaminen erottavat meidät muista. Odotan innolla, että pääsen osoittamaan tämän entistä paremmin, kun jatkamme muutoksen johtamista työssä ja tuemme asiakkaitamme heidän valmiuksiensa, digitaalisten tavoitteidensa ja kasvunsa edistämisessä."

Yhteyshenkilö medialle:

Ricoh Europe PLC
Jack Gibson
Puhelin: +44 (0) 792 057 6999
Sähköposti: media@ricoh-europe.com
Kotisivu: www.ricoh-europe.com

| Tietoa Ricohista |

Ricoh tukee digitaalisia työpaikkoja innovatiivisten teknologioiden ja palvelujen avulla, mikä antaa yksilöille mahdollisuuden työskennellä älykkäämmin.

Ricoh on 85-vuotisen historiansa aikana kasvattanut tietämyksensä ja organisaatiokyvykkyytensä, ja se on johtava dokumentinhallintaratkaisujen, IT-palvelujen, viestintäpalvelujen, kaupallisen ja teollisen tulostuksen, digikameroiden ja teollisten järjestelmien toimittaja.

Tokiossa sijaitsevalla Ricoh Groupilla on merkittäviä toimintoja ympäri maailmaa, ja sen tuotteet ja palvelut tavoittavat asiakkaita noin 200 maassa ja alueella. Maaliskuussa 2021 päättyneellä tilikaudella Ricoh Groupin maailmanlaajuinen myynti oli 1 682 miljardia jeniä (noin 15,1 miljardia Yhdysvaltain dollaria).

Lisätietoja on osoitteessa www.ricoh-europe.com

© 2022 RICOH  COMPANY, LTD. Kaikki oikeudet pidätetään. Kaikki viitatut tuotenimet ovat vastaavien yritysten tavaramerkkejä.