Ricoh Europe julkistaa ensimmäisen PK-yrityksille suunnatun räätälöitävän tulostinmalliston

Amstelveen, Alankomaat, 27.4.2016 – Ricoh Europe Netherlands B.V. on julkistanut Ricohin ensimmäisen räätälöitävän tulostimen. Kyseessä on mustavalkoinen perustason A4-tulostin, joka on suunniteltu kotikonttoreille ja PK-yrityksille.

Ricohin uudella ja näppärällä SP 150 -sarjalla voi tulostaa jopa 22 mustavalkosivua minuutissa. Laitteeseen voi valita joko langallisen tai langattoman verkkoyhteyden, ja sitä voi myös käyttää tabletilla tai muilla älylaitteilla. Laitteen toimintoja, kuten tulostusta, kopiointia ja skannausta hallitaan helppokäyttöisen virtuaalisen käyttöpaneelin kautta. Tulostimen asetuksia säädetään Mac- tai Windows-tietokoneen avulla.

SP 150 -sarja tarjoaa myös ennennäkemättömän räätälöintimahdollisuuden: käyttäjät voivat nyt tilata laitteensa yläkanteen haluamansa kuosin. Kotikonttoreissa tai PK-yrityksissä työskentelevät voivat esimerkiksi suunnitella SP 150 -mallista näyttävämmän näköisen. Räätälöitävä kuosi sopii hyvin esimerkiksi työntekijöitä inspiroivien tai ohjeistavien tekstien näyttämiseen sekä tulostusympäristön yleisilmeen piristämiseen.

Bert De Greeff, Head of Printer Marketing, Ricoh Europe sanoo: “Asiakkaidemme käytössä on todella edistyneitä ja näyttävän näköisiä älylaitteita, tabletteja ja IT-laitteita. Miksi tulostusympäristö siis olisi poikkeus? Olemme hyödyntäneet teknistä osaamistamme ja asiakaskeskeistä lähestymistapaamme ja kehittäneet malliston, joka tuo sekä kotikonttoreihin että PK-yrityksille todella helppokäyttöistä ja luotettavaa tulostusteknologiaa.”

Ricohin laaja tuotevalikoima tarjoaa tuotteita ja palveluja kaikille markkinasektoreille sekä houkuttelevia kumppanuusmahdollisuuksia jälleenmyyjille. Se on vahva vaihtoehto joillekin tunnetummille kuluttajille suunnatuille tulostinmerkeille ja antaa kumppaneille mahdollisuuden tasapainottaa tuotevalikoimaansa.

Matti Meriö, Product Manager/Printers
matti.merio@ricoh.fi