Ricoh Europe viimeistelee PFH Technology Group yritysoston

Ricoh Europe, Lontoo, 1. kesäkuuta 2023 - Ricoh Europe ilmoitti tänään, että se on saanut päätökseen johtavan integroitujen digitaalisten infrastruktuurien ja hallinnoitujen palvelujen yrityksen PFH Technology Groupin (PFH) oston.

PFH:n pääkonttori sijaitsee Corkissa, Irlannissa, ja sillä on toimistot myös Dublinissa ja Galwayssä. PFH tukee yli 1 000:ta asiakasta heidän IT- ja viestintäteknologiatarpeissaan. Vuonna 1985 tapahtuneen perustamisensa jälkeen PFH on luonut pitkäaikaiset suhteet alan johtaviin toimittajiin ja varmistanut korkeimman tason akkreditoinnin sellaisten kumppaneiden kanssa kuin AWS, Citrix, Commvault, Dell, Hewlett-Packard Enterprise (HPE), HP Inc., Lenovo, Microsoft, Pure Storage ja VMware.

Alberto Mariani, Ricoh Europen digitaalisista innovaatioista vastaava johtaja, sanoo: "Tämä on merkittävä virstanpylväs sekä Ricoh Europelle että PFH:lle. Olen erittäin innoissani asiakkaistamme, jotka hyötyvät luotetusta tuesta, vertaansa vailla olevasta asiantuntemuksesta ja digitaalisen muutoksen tarjoamista laajoista mahdollisuuksista."

PFH:n toimitusjohtaja Paul Callaghan lisää: "PFH on tarjonnut tehokkaita tietotekniikka- ja viestintäpalveluja koko Irlannissa jo yli 38 vuoden ajan. Olemme kehittyneet jatkuvasti ensimmäisestä päivästä lähtien ja auttaneet asiakkaitamme parantamaan toimintojaan ja työskentelytapojaan. Tämä seuraava jännittävä luku historiassamme merkitsee entistäkin suurempaa asiantuntijatukea uusille ja nykyisille asiakkaillemme, jotka pyrkivät huippupalveluun."

Ricoh Europe ilmoitti aikomuksestaan ostaa PFH 3. huhtikuuta. Yhtiön ja sen osakkeenomistajien neuvonantajina toimivat KPMG, Taylor Wessing ja Matheson LLP. PFH:n ja sen osakkeenomistajien neuvonantajina toimivat EY ja Arthur Cox LLP.

Lisätietoja Ricohin IT-palveluista saat osoitteesta www.ricoh-europe.com.