Ricoh jatkaa Women's British Open -pääsponsorina vuoteen 2018 asti

Ricoh Europe, Lontoo, 30.7.2015 Ricoh julkisti tänään jatkavansa Women's British Open -tapahtuman pääsponsorina vuoteen 2018 asti. Ricoh aloitti sponsoroinnin vuonna 2007, ja sopimusta jatketaan nyt jo kolmatta kertaa. Uusin sopimus kattaa vuodet 2016–2018.

Ricoh on jo yksi naisten golfin pitkäaikaisemmista sponsoreista, ja toimii tänä vuonna yhdeksättä kertaa Women’s British Open -tapahtuman pääsponsorina. Itse turnaus järjestetään 39:ttä kertaa. Se pidetään tänä vuonna 30.7–2.8. Skotlannissa Trump Turnberry -keskuksessa ja pelataan vasta toista kertaa historiassa kuuluisalla Ailsa-kentällä.

Javier Diez-Aguirre, Vice President, Corporate Marketing, Ricoh Europe, sanoo: “Olemme iloisia, että pääsemme jatkamaan Ricoh Women’s British Open -turnauksen pääsponsoreina taas kahden vuoden ajan. Voimme viestiä sponsorointiohjelmamme avulla liiketoiminnastamme ja brändistämme, ja luoda läheisempiä suhteita asiakkaisiimme sekä EMEA-alueen yhteisöihin, joissa toimimme. Menestys vaatii urheilussa ja liiketoiminnassa samoja asioita – mielikuvitusta ja vahvaa tahtoa muuttua. Työntekijöidemme kollektiivinen mielikuvitus auttaa meitä mukautumaan asiakkaidemme tarpeisiin, jotta he voivat menestyä entistä paremmin ja hyötyä iskulauseemme ”imagine.change” tarjoamista eduista.”

Ricoh Women’s British Open -turnaus on saanut tukea enemmän kuin koskaan aiemmin. Monet sponsorit haluavat tukea esimerkiksi sen perinteitä ja historiaa sekä arvoja, joita maailman parhaat naisgolfaajat edustavat. Ricoh Women’s British Openin perusti LGU, jonka yhteistyökumppanina toimi maailman suurin urheilumarkkinointiyritys IMG. Tapahtuma sai LPGA:n ja LET:n hyväksynnät vuonna 1994, ja se on ollut Major-turnaus vuodesta 2001 lähtien.

| Tietoja LGU:sta (Ladies’ Golf Union) |

Vuonna 1893 perustettu LGU on naisten amatöörigolfin hallintoelin Isossa-Britanniassa ja Irlannissa. LGU toimeenpanevassa neuvostossa on edustajia Englannin, Irlannin, Skotlannin, ja Walesin naisten golfin kansallisista hallintoelimistä. Operatiivisista toimista vastaa LGU:n täysin omistama tytäryhtiö LGU Championships Limited (“LGUCL”), joka omistaa Ricoh Women’s British Openin ja vastaa siitä. LGU perusti Ricoh Women’s British Open -turnauksen vuonna 1976. Se on yksi viidestä ammattilaisnaisgolfaajien Major-turnauksista. LGUCL vastaa myös  British Amateur- ja Home International -tapahtumista sekä siitä, että Ison-Britannian ja Irlannin edustajat ovat valmiita Curtis Cup- ja Vagliano Trophy -tapahtumiin.

Lisätietoa LGU:sta sivustolta www.lgu.org