Ricoh julkaisee Ri 100 -tekstiilitulostimen

Ricoh Europe, Lontoo, 9.1.2018 – Ricoh laajentaa olemassa olevien ja uusien tekstiilipainoyritysten mahdollisuuksia lanseeraamalla lähtötason Direct to Garment (DTG) -tulostimen nimeltä RICOH Ri 100.

Tulostin sopii tekstiilipainamista aloitteleville luovan alan yrittäjille tai tulostuspalveluaan uusilla tuotteilla laajentaville yrityksille. Se yhdistää ainutlaatuisella tavalla laadukkaan painojäljen helppokäyttöisyyteen ja edullisuuteen. Laite sopii parhaiten pieniin tulostuseriin.

Ricohin uusi Ri 100 -DTG-tulostin.

Uusin ratkaisu laajentaa Ricohin tekstiilipainamisen tuotevalikoimaa, johon sisältyvät vastikään lanseeratut RICOH Ri 3000- ja Ri 6000 -tulostimet. Ri 100:n avulla yritykset voivat tulostaa markkinoivia ja räätälöityjä tuotteita tarpeen mukaan: esimerkiksi T- ja college-paitoja, kangaskasseja ja tyynyliinoja. Laitteella voi tulostaa monille materiaaleille 100-prosenttisesta puuvillasta sekoitekankaisiin, joissa on vähintään 50 % puuvillaa.

Sen avulla tulostusyritykset voivat vastata joustavasti loppukäyttäjien vaihtuviin tarpeisiin. Laite mahdollistaa dynaamisen ja laadukkaan digipainotarjonnan ilman minimitoimitusmääriä. Se kerännee suosiota monilla aloilla, koska se sopii moneen eri tarkoitukseen, esimerkiksi muoti-, koulutus- ja mainosaloille sekä PK- ja sisustusyrityksille, nuoriso- ja urheiluseuroille sekä hyväntekeväisyysjärjestöille ja tapahtumajärjestäjille.

Ri 100 tukee langatonta tulostusta yksinkertaisen ajurin avulla mistä tahansa sovelluksesta tai työasemasta. Sen käyttäjäystävälliset automaattiset toiminnot tukevat jatkuvaa toimintakelpoisuutta. Kuvia voi muokata ja tekstiä lisätä erillisen suunnitteluohjelmiston avulla.

Ricoh Europen kaupallisen ja teollisen tulostuksen yksikön mustesuihkutulostuksen johtaja Graham Kennedy: – Meistä on hienoa jatkaa Ri 3000:n ja Ri 6000:n menestystä tällä kompaktilla lähtötason vaihtoehdolla. Se on niin edullinen ja helppokäyttöinen, että se houkuttelee varmasti uutta yleisöä tekstiilipainamisen pariin ja luo yrityksille mahdollisuuden laajentaa palveluvalikoimaansa Ricohin osaavan ja aktiivisen tiimin täydellä tuella. Tekstiilipainaminen ei ole koskaan ollut näin helppoa. Se onnistuu yhden toimittajan kokonaisratkaisulla.

Järjestelmään kuuluu Ricohin pinoava Rh 100 Finisher -jälkikäsittely. Tilaa säästävä ratkaisu eliminoi erillisen lämpöpainon tarpeen.

Ri 100 -tekstiilitulostin hyödyntää Ricohin monipuolista piezo-sähköön perustuvaa mustesuihkuteknologiaa, joka tuottaa terävää ja laadukasta painojälkeä. Siihen kuuluu muuttuvan pisarakoon tekniikka, jonka avulla voi painaa tarkkoja kuvioita ja valokuvia sekä häivytyksiä 1200 x 1200 dpi:n resoluutiolla.

Ricohin Ri 100 on saatavilla Ison-Britannian, Alankomaiden ja Espanjan markkinoilla huhtikuusta lähtien ja muualla EMEA-alueella myöhemmin keväällä.

Lisätietoja Ricohin DTG-tulostimista on verkkosivuillamme osoitteessa www.ricoh-europe.com

Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland

PuHu Juniorit Ry