Ricoh kertoo Workstyle Innovation -tekniikoista

Uusimman toimistotekniikan avulla asiakasyritykset muokkaavat, jakavat ja hallitsevat tietoa entistä joustavammin ja tehokkaammin.

Ricoh Europe, Lontoo, 3.11.2016 – Ricoh tiedotti tänään uusista tekniikoista, joihin sen uudet toimistotuotteet perustuvat. Nämä ‘Workstyle Innovation Technology’ -komponentit sovelluspohjaisista kosketusnäyttökäyttöliittymistä saumattomaan pilvi-integrointiin on suunniteltu tekemään työstä entistä nopeampaa, joustavampaa ja tuottavampaa.

Ricohin nykyisiin ja tuleviin monitoimitulostimiin, tulostimiin, viestintäjärjestelmiin, projektoreihin ja muihin tuotteisiin sisältyvä, yhtiön itsensä ja sen kumppanien tuottama Workstyle Innovation -tekniikka sisältää seuraavat ominaisuudet:

• Helppokäyttöinen ja tutunoloinen käyttöliittymä, joka auttaa hoitamaan haastavat tehtävät nopeasti ja vaivattomasti
  • Helppokäyttöiset jako- ja yhteistyötoiminnot, joilla saa kaiken irti monen laitteen joustavasta käytöstä
  • Tiivis integraatio suorituskykyisiin ohjelmistoihin ja pilvityökaluihin
  • Sovellukset ja ohjelmistot, joilla räätälöidä laitteiden näkymiä ja toimintaa.

– Workstyle Innovation Technology on hyvä esimerkki Ricohin pyrkimyksestä kuunnella yritysasiakkaita ympäri maailmaa ja ratkaista heidän erityishaasteensa, sanoo Ricoh Co. Ltd:n Imaging Systems Business Centerin toimitusjohtaja Takaya Konno. – Ricoh on jo kauan toiminut toimistoautomaation innovaattorina. Workstyle Innovation Technology -strategia auttaa asiakkaitamme vastaamaan kaikenkokoisten yritysten rakenteellisiin muutoksiin ja haasteisiin. Strategiaan sisältyvät kuuluvat sukupolvet ylittävä työvoima, älylaitteet ja pilvipalvelut, joiden ansiosta työn teko on mahdollista missä ja milloin vain.

Yksinkertaisen fiksuja laitteita

Ricohin monitoimitulostinten uusi sukupolvi antaa käyttöömme hyvin kehittyneitä toimintoja. Uudenlainen käyttöliittymä ei tarjoa hämmentäviä vaihtoehtoja ja valikoita, ja sen voi räätälöidä sisältämään vain ne ominaisuudet ja toiminnot, jotka käyttäjä tarvitsee.

Helposti mukaan joustavaan työhön

Ricohin uuden sukupolven älylaitteet on suunniteltu joustavia toimistoympäristöjä ja etätöitä varten. Tulostus- ja tiedostojärjestelmiin on tehokas yhteys ja pääsy ilman kallista ja aikaa vievää integrointia, ja aineistoa voi jakaa monien eri älylaitteiden kautta.

Entistä paremmat työtavat

Ricohin tarjoama tekniikka auttaa siirtymään perinteisestä työnkulusta kustannustehokkaaseen, digi-painotteiseen toimintaan. Ratkaisujemme avulla on helppoa jakaa tietoja monien eri alustojen kautta monessa eri paikassa ja yhtenäistää prosessit ja käytännöt.

Yhteistyö pelaa

Ricohin tehokkaiden yhteistyö- ja tiedonjakamisratkaisujen avulla toteutat ideat reaaliajassa, vaikka tiimisi jäsenet toimisivat toisella puolella kaupunkia tai maapalloa. Tekniikka auttaa luomaan projekteja, kehittämään konsepteja ja tekemään valistuneita päätöksiä nopeasti. Tarvitsemasi ihmiset ja tiedot ovat näyttösi ulottuvilla.

Täsmätukea tarvittaessa

Monitoimitulostimemme ovat helppoja konfiguroida ja hallita. Sisäänrakennettujen tukitoimintojen avulla säästää aikaa ja rahaa. Näissä älylaitteissa on omatoimisia ominaisuuksia käytön yhteydessä ilmenevien ongelmien ratkaisemiseksi, ja niiden kautta voit ottaa helposti yhteyden etätukipalveluihin.

Lisätietoja Workstyle Innovation -tekniikoiden aikaansaamasta työympäristökehityksestä on osoitteessa www.ricoh-europe.com/sop.

Riitta Mölsä, Business Manager

Ricoh Groupilla on toimintaa yli 200 maassa. Maaliskuussa 2016 päättyvänä tilivuonna Ricoh Groupin maailmanlaajuinen liikevaihto oli noin 19,6 miljardia Yhdysvaltain dollaria.

Valtaosa konsernin liikevaihdosta tulee ihmisten ja tiedon kohtaamista helpottavista tuotteista, ratkaisuista ja palveluista. Konserni tunnetaan laadukkaasta teknologiastaan, poikkeuksellisen laadukkaasta asiakaspalvelustaan ja toiminnastaan kestävän kehityksen hyväksi.