Ricoh lanseeraa kompakteja ja älykkäitä monitoimitulostimia työympäristön tehokkuuden lisäämiseksi

Ricoh Europe, 9 huhtikuuta 2019 – Ricoh tuo markkinoille sarjan älykkäitä monitoimitulostimia, jotka auttavat toimiston työryhmiä automatisoimaan jokapäiväisiä dokumenttiprosesseja ja tukevat työntekijöitä keskittymään ydinliiketoimintaan.

Ricoh IM 350, IM 350F ja IM 430F mustavalkoiset monitoimilaitteet tarjoavat korkealaatuisia ja nopeita tulostus-, skannaus- ja kopiointitoimintoja vakiona. Niissä on RICOH Smart Integration -alusta, jonka avulla käyttäjät voivat räätälöidä työnkulkuratkaisuja omiin tarpeisiin sopiviksi integroimalla toimistolaitteet ja pilvipalvelut. Helppokäyttöiset sovellukset yhdistävät laitteet pilvipalveluihin. Tämä varmistaa sen, että tärkeitä tietoja voidaan käyttää ja jakaa edellytetyllä tavalla, jolloin käyttäjät voivat työskennellä tehokkaammin ja kustannustehokkaammin.

Laitteet ovat osa Ricohin Dynamic Workplace Intelligence -lähestymistapaa ja viimeisintä tuotelinjaa. Ricohin 10,1 tuuman älykäs käyttöpaneeli mahdollistaa helppokäyttöiset automatisoidut työnkulut. Lisäksi Ricoh Intelligent Support -palvelu varmistaa sen, että esimerkiksi ohjelmistopäivitykset voidaan suorittaa etänä, jolloin laitteiden käyttöaste on optimoitu.

Ricoh Europen toimitusjohtaja David Mills sanoo: ”Kehittyneiden laitteiden kysyntä kasvaa edelleen, koska yritykset kohtaavat digitaalisen aikakauden aiheuttamia haasteita. Monet yritykset haluavat hyödyntää paremmin toimistonsa tilaa ja tämä luo tarvetta älykkäille ja kompakteille toimistolaitteille”.

Lisätietoja Ricohin uusista älylaitteista ja Dynamic Workplace Intelligence -palveluista löydät osoitteesta: https://www.ricoh.fi/tietoja-meista/yhtiomme/edw/ricoh-intelligent-devices.html

Jarno Ahonen
Sales Director, Head of Direct Sales
040 553 2161

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi