Ricoh liittyy ICCE:n taistoon väärentäjiä vastaan

Lontoo, 3.6.2015 – Ricoh Europe ilmoitti tänään, että siitä on tullut ICCE:n kymmenes jäsen. ICCE on Euroopassa, Lähi-idässä ja Afrikassa toimiva tulostuslaitteiden kulutustarvikekoalitio. Ricohin liittyminen tehostaa kulutustarvikealan taistelua tuotteiden väärentäjiä vastaan.

David Mills, Ricoh Europen CEO, sanoo: “Asia on meille todella tärkeä. Ricoh sijoittaa paljon tutkimukseen ja kehitykseen, jotta asiakkaamme saavat yritystensä tarpeisiin parhaat ja innovatiivisimmat tuotteet ja teknologiat. Tuotteidemme laiton väärentäminen on vaikuttanut yritykseemme, ja olemme aina vastustaneet vahvasti rikollista toimintaa. ICCE:n jäsenenä voimme tehostaa väärennyksenvastaisia toimiamme EMEA-alueella ja tukea koko alan taistoa.”
ICCE:n jäsenet voivat yhdessä taistella tehokkaasti väärentäjiä vastaan ja suojella kulutustarvikealaa, joita 1,6 miljardin dollarin arvoiset väärennösmarkkinat uhkaavat. Väärennökset ovat usein vaarallisia ja ympäristölle haitallisia. Lisäksi kuluttajia huijataan, koska he eivät saa samanlaista laatua kuin mitä aidoilta tuotteilta voi odottaa.
ICCE:n edustaja sanoo: ”Otamme Ricohin todella mielellämme jäseneksemme. Yhteistyö eri brändien välillä on olennaista, jotta voimme toimia tehokkaasti viranomaisten kanssa ja vaikuttaa väärennöksiä valmistavien ja myyvien tahojen toimintaan.”

Lisää Ricohin toiminnasta voit lukea ricoh.fi