Ricoh lisää printin eloa ja erottuvuutta Neon keltaisella

Ricoh Europe, Lontoo 5.12.2016 – Ricoh on julkaissut Euroopan markkinoille neonkeltaisen Neon Yellow -väriaineen. Tulostuspalvelujen tarjoajat voivat nyt tarjota asiakkailleen luovia, huomioarvoltaan loistavia tulosteita.

Neon Yellow - toneri on kehitetty digitaalisen Ricoh Pro™ C7100X
-sarjan arkkiväritulostinten viidenteen väriasemaan. Se vastaa aikakauslehtien, suoramarkkinoijien ja myyntipisteiden tarpeeseen julkaista massasta erottuvia painotuotteita.
Se laajentaa värimaailmaamme ja tehostaa kuvien vaikutusta, ja sitä voi käyttää sekä pää- että korostusvärinä sekä grafiikassa. Muihin prosessiväreihin yhdistettynä sillä voi luoda neonväripaletin.

Muste loistaa UV-valossa, mikä lisää CMYK-vakiovärien, valkoisen ja läpinäkyvän käyttömahdollisuuksia ja laajentaa painojäljen väriavaruutta. Tulospalvelun tarjoajat voivat kehittää asiakkailleen visuaalisesti entistä innostavampia kampanjoita ja lisätä kuluttajien kiinnostusta.

– Neonkeltainen väriaine auttaa asiakkaitamme tuottamaan entistä elävämpää ja vaikuttavampaa painolaatua, Ricoh Europen tuotantotulostuksen varatoimitusjohtaja Benoit Chatelard sanoo. – Laadukkaalle, massasta erottuvalle painomateriaalille on kysyntää markkinoilla, joten valikoimamme uusin tulokas luo alalle paljon mahdollisuuksia.

– Arkisiin painotuotteisiin, kuten käynti- ja kutsukortteihin, esitteisiin ja tuoteluetteloihin, on nyt helppo lisätä innovatiivisuutta. Neonvärillä saa pienistä ja personoiduista painoeristä irti entistä enemmän tehoa.

Neon Yellow voidaan lisätä asiakkaidemme käytössä oleviin Ricoh Pro C7100X -painokoneisiin.

Katso Ricohin kaikki tuotantotulostuspalvelut osoitteessa www.ricoh.fi.

Roni Keini, Business Manager/Production Printing

Ricoh Groupilla on toimintaa yli 200 maassa. Maaliskuussa 2016 päättyvänä tilivuonna Ricoh Groupin maailmanlaajuinen liikevaihto oli noin 19,6 miljardia Yhdysvaltain dollaria.

Valtaosa konsernin liikevaihdosta tulee ihmisten ja tiedon kohtaamista helpottavista tuotteista, ratkaisuista ja palveluista. Konserni tunnetaan laadukkaasta teknologiastaan, poikkeuksellisen laadukkaasta asiakaspalvelustaan ja toiminnastaan kestävän kehityksen hyväksi.