Ricoh nappasi BLI PaceSetter -palkinnon MFP Cloud Ecosystem -ratkaisusta

Keypoint Intelligence arvostaa Ricohia siirtymisestä pilvivalmiisiin työnkulkuihin ja erityisen lisäarvon tuottamisesta asiakkaille

Ricoh Europe, 21. toukokuuta 2019 - Ricoh juhlistaa MFP Cloud Ecosystem -kategoriassa BLI PaceSetter -palkinnon saavuttamista.

Maailman johtava tulostavien laitteiden, sovellusten ja palvelujen arvioija Buyers Lab, valitsi Ricohin työstään kehittyvän MFP-ekosysteemin parissa. Tähän sisältyy päivitettävien ja mukautuvien teknologioiden toimittaminen nykypäivän nopeasti muuttuviin liiketoimintaympäristöihin osana Ricohin Dynamic Workplace Intelligence -lähestymistapaa.

Jamie Bsales (Director of Solutions Analysis at Keypoint Intelligence) toteaa:”Ricoh oli yksi edelläkävijöistä monitoimisten tulostusjärjestelmien sisäänrakennettujen ohjelmistoalustojen kehittämisessä. Nyt yhtiö on siirtymässä pilvivalmiisiin monitoimilaitteisiin ja siihen liittyvään ekosysteemiin tuoden uutta lisäarvoa ja hyötyjä asiakkaille.

Keypoint -analyysissä Ricoh erottui sen Ricoh Smart Integration -alustan ansiosta, mikä mahdollistaa pilvipalvelusovellusten sujuvan toiminnan uusimmissa älykkäissä monitoimilaitteissa ja muissa IoT-laitteissa. Huomioita sai myös tuotevalikoiman Ricoh Cloud Workflow Solutions -kokoelma teknologioita, jotka tarjoavat virtaviivaista helppoutta edullisina, skaalautuvina, tilauspohjaisina ratkaisuina.

Tämä palkinto on tunnustusta Ricohin jatkuvasta innovoinnista ja johtajuudesta MFP-pilviekosysteemissä. Ricohin tavoitteena on kehittää asiakkaiden digitalisoituvia toimistoympäristöjä alan johtavien teknologioiden avulla.