Ricoh ProcessDirector v3.6 tehostaa tuotantoa esipainamattomalle paperille

Ricoh Europe, Lontoo, 21.11.2017 Ricoh ProcessDirector v3.6:n esipainetut lomakkeet korvaava toiminto tehostaa tulostuspalveluja tarjoavien yritysten tuotantoa. Mukautettavan prosessinhallintajärjestelmän uusinta versiota esitellään tästä päivästä alkaen Ricohin kolmipäiväisessä Art of the New -tapahtumassa yhtiön asiakaskokemuskeskuksessa Telfordissa Isossa-Britanniassa.

Ricoh ProcessDirector -ohjelmiston perustoimintoihin on yhdistetty valinnaisia lisäominaisuuksia, joilla voi joustavasti hallita tärkeitä tulostuksia. Se tehostaa liiketoimintaa ja eheyttää prosesseja, edistää tuottavuutta, vähentää virheitä ja auttaa alentamaan kustannuksia. Se toimii myös Ricohin ADF (Automated Document Factory) -ratkaisujen perustana.

Esipainettujen lomakkeiden korvaustoiminto mahdollistaa tuotannon esipainamattomalle paperille. Tulostusyritykset voivat nyt tulostaa painamattomalle paperille hankalien esipainettujen lomakkeiden sijasta. Ohjelmisto määrittää AFP- ja PDF-tiedostot dynaamisesti uudelleen niin, että valmiin lomakepohjan tieto voidaan lisätä tulostustiedostoon.

Ricoh Europen kaupallisesta ja teollisesta tulostuksesta vastaava johtaja Eef de Ridder: – Tulostusyritykset voivat nyt luoda ratkaisuja, joilla korvataan valmiiden varastoitavien lomakepohjien käyttö. Esimerkiksi lomakkeille tulostavat arkkisyöttöiset sovellukset voidaan helposti muuntaa tulostamaan jatkuvasyöttöisesti esipainamattomalle paperille, mikä lisää tuotannon joustoa ja mahdollistaa arkkisyöttöisten laitteiden käytön pieniin eriin ja uusintapainoksiin. Työnkulun liiketoimintalogiikka valitsee dynaamisesti sopivimman tulostusmenetelmän, mikä auttaa optimoimaan kaikkien tuotantotilassa olevien laitteiden käytön. Se voi myös auttaa yhdistämään työt suuriksi painoksiksi ja vähentämään esipainettujen lomakkeiden käyttöä tai hankkiutumaan lomakevarastosta kokonaan eroon. Lisäksi säästyy toiminta-aikaa ja kustannuksia.

ProcessDirector v3.6 osaa laskea huippunopeiden Ricoh Pro™ VC60000- ja Ricoh Pro™ VC40000 -mustesuihkujärjestelmien mustemäärän ja -tyypin. Se raportoi kunkin työn värikohtaisen musteenkäytön. Lisäpainosten musteenkäyttö lisätään alkuperäiseen määrään ja tallennetaan kunkin työn kumulatiiviseen laskuriin.

Käyttöliittymää on uudistettu siirtämällä yleisimmät tehtävät pääsivulle. Siinä on uusia portaalisovelmia, joiden havainnollisen grafiikan avulla voi helposti tarkistaa järjestelmän, työn ja laitteen tilan.

De Ridder lisää: – Kaikkien uudistusten tavoitteena on helpottaa tulostusyritysten elämää. Entistä virtaviivaisempi tuotanto, tarkempi musteen käytön seuranta ja nopeasti hyödynnettävät tilastot yhdessä tehostavat tuotantoympäristöä.

Roni Keini, Business Manager/Production Printing

Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland