Ricoh sisustusmateriaalien markkinoille uudella Ricoh Pro™ T7210 UV -suurkuvatulostimella

Ricoh Europe, Lontoo, 3.10.2017 Ricohin ensimmäinen UV-tasotulostin Ricoh Pro T7210 vastaa teollisuuden tarpeisiin tuottaa entistä räätälöidympiä ja pienempiä eriä yhä vaihtelevammille materiaaleille.

Sisustusmateriaalien tuotantotulostukseen optimoidulla Pro T7210:llä saa sekä erinomaisen kuvan laadun että hyvän tuottavuuden 50 m2 tunnissa vakiotilassa tai 100 m2 tunnissa pikatulostuksella. Laaja sovellusala sopii teollisuussektorin käyttöön, kuten sisustus- ja rakennusmateriaaleille, ja varsinkin jäykille ja raskaille materiaaleille, kuten lasi, puu, alumiiniyhdisteet ja metalli.

– Ricoh Pro T7210 on kärkituotteemme, kun laajennamme innovatiivisen mustesuihkutekniikan ratkaisuvalikoimaamme, sanoo Ricoh Europen tuotantotulostuksen mustesuihkuliiketoiminnan vetäjä Graham Kennedy. – Se hyödyntää Ricohin omaa mustesuihkuteknologiaa ja on suunniteltu innoittamaan käyttäjiä. Se tuo uutta potentiaalia ja arvoa nopeasti kehittyvälle markkinasektorille.

Tulostin soveltaa Ricohin omaa kuvankäsittelytekniikkaa sekä Ricoh MH54 -sarjan 12 vakaata ja erinomaisen tasaisesti suihkuttavaa tulostuspäätä. Ne on optimoitu Ricohin UV-musteelle, jonka tartuntaominaisuudet sopivat monille jäykille teollisuusmateriaaleille.

Pro T7210:n suurin materiaalikoko on 2,1 x 3,2 metriä. Sillä voi tulostaa yhdelle alustalle tai usealle valmiiksi leikatulle, korkeintaan 110 mm paksulle levylle. Teollisessa käytössä voidaan siis tulostaa suoraan materiaalin pintaan.

Ricoh Pro T7210 tulee myyntiin EMEA-alueella vuoden 2018 alussa. Se julkistetaan Euroopan markkinoille VISCOM Italia 2017 -messuilla 12.–14.10. Fiera Milanossa, halli 8, osasto L18.

Katso Ricohin kaikki tuotantotulostuspalvelut osoitteessa www.ricoh-europe.com.

| Tietoja Ricohista |

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi.

Roni Keini, Business Manager/Production Printing

Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland