Ricoh voitti Keypoint Intelligencen BLI-palkinnon A3-monitoimilaitesarjasta

Ricoh  juhlii  jälleen  Keypoint Intelligencen hyväksymismerkintää voitettuaan Buyers Labin (BLI) Winter 2022 Pick Award -palkinnon Ricoh IM 2500 -sarjastaan, mukaan lukien A3 intelligent black & white monitoimilaite, 2500(A).

Kahdesti vuodessa myönnettävät BLI Pick Award -palkinnot myönnetään toimistolaitteille ja -tuotteille, jotka ovat saaneet parhaat pisteet Keypoint Intelligencen laajoissa laboratoriotesteissä edellisen kuuden kuukauden aikana. Ricoh IM 2500 -sarja julistettiin voittajalaitteeksi erinomaisen 25 sivun sekuntinopeudella toimivan A3 MFP, monitoimilaitteiden sarjassa.

Sarjan jokaisessa laitteessa on mm:

• Aina ajantasainen teknologia, jolla käyttäjät saavat käyttöönsä uusimmat sovellukset, ominaisuudet ja päivitykset
  • Älykäs integraatioalusta pilvipohjaisia sovelluksia ja dokumenttityönkulun integrointia varten useilla laitteilla
  • Intuitiivinen älykäs käyttöpaneeli (Smart Operation Panel), joka tekee laitteista nopeita ja helppokäyttöisiä, varmistaen samalla, että työnkulut ovat intuitiivisempia
  • Älylaiteliitin (Smart Device Connector), jotta kaikkia tulostus-, kopiointi-, skannaus- ja faksitoimintoja voidaan ohjata turvallisesti Android- ja iOS-laitteilla

Pete Emory, Director of Research & Lab Services, Keypoint Intelligence sanoo: "Tämä erä BLI A3 Pick Award -voittajia ansaitsivat tunnustukset tarjoamalla jatkuvasti vaikuttavia suorituksia koko testauksen ajan. Nämä kahdeksan laitetta täyttävät tai ylittävät kohdemarkkinoidensa tarpeet vahvasta tai virheettömästä luotettavuudesta helppokäyttöisyyteen, jota kuka tahansa käyttäjä arvostaisi. Lisäksi nykypäivän verkottuneen työvoiman tarvitsemien ominaisuuksien, kuten pilvi-/mobiiliominaisuuksien ja ohjelmistovalmiuden, ansiosta talven 2022 A3 Pick -voittajamme sopivat täydellisesti nykyhetkeen ja säilyttävät tehonsa myös tulevaisuudessa."

Harald List, Director EMEA Product Management, EMEA Marketing lisää: "Kun opastamme ja tuemme asiakkaitamme heidän digitaalisen muutoksen matkallaan, vaatimukset tuottavasta, turvallisesta, saavutettavasta ja helppokäyttöisestä teknologiasta ovat ymmärrettäviä. Ricoh IM 2500  -sarja on esimerkki siitä, miten vastaamme jatkuvasti kehittyviin liiketoiminnan tarpeisiin sekä kestävien  ja luotettavien laitteiden jatkuvaan kysyntään. Tämä palkinto on osoitus sitoutumisestamme johtaa työn muutosta, joka vapauttaa työntekijöiden potentiaalin teknologian voiman ja mahdollisuuksien avulla."

Lisätietoja Ricohin tuotteista ja palveluista saat osoitteesta www.ricoh-europe.com.

| Keypoint Intelligence |

Digitaalisen kuvankäsittelyn alalla toimivat asiakkaat ovat 60 vuoden ajan luottaneet Keypoint Intelligenceen, joka tarjoaa riippumattomia käytännön testejä, laboratoriotietoja ja laajaa markkinatutkimusta tuotteiden ja myynnin edistämiseksi. Keypoint Intelligence on tunnustettu alan luotettavimmaksi puolueettoman tiedon, analyysien ja palkintojen lähteeksi vuosikymmenten analyytikkokokemuksen ansiosta. Asiakkaat ovat valjastaneet tämän kriittisen tiedon strategiseen päätöksentekoon, päivittäiseen myynnin mahdollistamiseen ja operatiiviseen huippuosaamiseen parantaakseen liiketoimintatavoitteita ja kasvattaakseen tulosta. Keypoint Intelligence keskittyy asiakkaisiin ja jatkaa kehittymistään toimialan muuttuessa laajentamalla tarjontaa ja päivittämällä menetelmiä samalla kun se ymmärtää ja palvelee tiiviisti valmistajien, kanavien ja niiden asiakkaiden muutosta digitaalisen tulostuksen ja kuvankäsittelyn alalla.

| BLI Office Hardware Pick Awards |

Buyers Lab Picks -palkinnot ovat ainutlaatuisia, kovalla työllä ansaittuja palkintoja, sillä ne perustuvat tiukkaan testaukseen, laajaan kestävyysarviointiin ja keskeisten ominaisuuksien, kuten käytettävyyden, kuvanlaadun ja arvon arviointiin. Jokainen laboratoriotestin läpäissyt tuote ansaitsee suosittelun tai suosittelumerkin ja luotettavuustodistuksen, ja parhaimmat tuotteet saavat Pick-ehdokkuuden.

Ricoh Finland, Myynti ja Markkinointi
Piispanportti 11
Puh. 0207 370 300 (vaihde)
info@ricoh.fi

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi
Kotisivut: www.ricoh.fi

Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland
Seuraa meitä Twitterissä: https://twitter.com/ricohfin
Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy

| Tietoa Ricohista |

Ricoh tukee digitaalisia työpaikkoja innovatiivisten teknologioiden ja palvelujen avulla, mikä antaa yksilöille mahdollisuuden työskennellä älykkäämmin.

Ricoh on 85-vuotisen historiansa aikana kasvattanut tietämyksensä ja organisaatiokyvykkyytensä, ja se on johtava dokumentinhallintaratkaisujen, IT-palvelujen, viestintäpalvelujen, kaupallisen ja teollisen tulostuksen, digikameroiden ja teollisten järjestelmien toimittaja.

Tokiossa sijaitsevalla Ricoh Groupilla on merkittäviä toimintoja ympäri maailmaa, ja sen tuotteet ja palvelut tavoittavat asiakkaita noin 200 maassa ja alueella. Maaliskuussa 2021 päättyneellä tilikaudella Ricoh Groupin maailmanlaajuinen myynti oli 1 682 miljardia jeniä (noin 15,1 miljardia Yhdysvaltain dollaria).

Lisätietoja on osoitteessa www.ricoh-europe.com

© 2022 RICOH  COMPANY, LTD. Kaikki oikeudet pidätetään. Kaikki viitatut tuotenimet ovat vastaavien yritysten tavaramerkkejä.