Ricohille viisi Buyers Laboratory -palkintoa

Kaksi laitetta palkittiin energiatehokkuudesta ja kaksi työryhmätulostinta sekä yksi henkilökohtainen tulostin saivat tunnustusta erinomaisesta suorituskyvystä

Lontoo, 6.8.2015 – Ricoh Europe tiedottaa, että tuotteillemme on myönnetty viisi palkintoa Buyers Laboratory LLC:n (BLI) 2015 Summer Pick Awards -tilaisuudessa. Palkintoja myönnettiin yhden henkilökohtaisen tulostimen ja kahden työryhmätulostimen suorituskyvystä (Outstanding Personal Printer, Outstanding Budget/Economy Printer for Small Workgroups, Outstanding Printer for Mid-Size Workgroups) sekä kahden monitoimilaitteen energiatehokkuudesta (Outstanding Achievement in Energy Efficiency). BLI myöntää palkinnot asiantuntijoidensa erittäin huolellisten testien perusteella.

”BLI:n Pick-palkinnot myönnetään kahdesti vuodessa. Ne ovat tunnustuksia tuotteille, jotka ovat selviytyneet BLI:n erittäin tarkoista laboratorio-olosuhteissa tehdyistä testeistä erinomaisin arvosanoin", kertoo David Sweetnam, BLI:n EMEA Research and Lab Services -osaston johtaja. ”Palkinnot ovat vahva osoitus Ricohin laadukkaasta tuotevalikoimasta, joka täyttää erilaisten markkinoiden tarpeet ja tarjoaa vakuuttavaa energiatehokkuutta. Juuri tällaiset ominaisuudet tekevät Ricohista niin arvostetun."

"Olemme erittäin ylpeitä BLI:n meille myöntämistä tunnustuksista. Ricohin tavoite on kehittää innovatiivista teknologiaa, joka osaltaan tukee ja edistää kehitystä työpaikoilla, olipa kyse sitten laitteidemme energiatehokkuuden parantamisesta edelleen tai tuotevalikoimamme jatkuvasta kehittämisestä asiakkaidemme tarpeiden täyttämiseksi", sanoo Olivier Vriesendorp, Director Product Marketing, Ricoh Europe.

Ricoh sai aiemmin tänä vuonna 16 2015 BLI Winter Pick -palkintoa, ja nyt seuraavat BLI Summer Pick -palkinnot:

Laitepalkinnot:

Ricoh SP 213Nw

Outstanding Personal Printer (erinomainen henkilökohtainen tulostin)

Ricoh SP 3600DN

Outstanding Budget/Economy Printer for Small Workgroups (erinomainen edullinen tulostin pienille työryhmille)

Ricoh SP 4510DN

Outstanding Printer for Mid-Size Workgroups (erinomainen tulostin keskikokoisille työryhmille)

Ympäristöpalkinnot:

Ricoh MP C6003

Outstanding Achievement in Energy Efficiency (erinomainen energiatehokkuus)

Laitteen energiankulutus oli testaushetkellä noin 48 % matalampi kuin kilpailijoiden keskiarvo.

Ricoh MP C401SR

Outstanding Achievement in Energy Efficiency (erinomainen energiatehokkuus)
Laitteen energiankulutus oli testaushetkellä noin 41 % matalampi kuin kilpailijoiden keskiarvo.

Tietoja Buyers Laboratory LLC:stä

Buyers Laboratory LLC (BLI) on johtava itsenäinen tulostus- ja asiakirjahallinta-alaan liittyvän analyyttisen tiedon ja palveluiden tuottaja. Ostajat ovat jo 50 vuoden ajan tehneet parempia ostopäätöksiä BLI:n raporttien perusteella. Alan myynti-, markkinointi ja tuoteasiantuntijat ovat myös saaneet BLI:ltä hyödyllisiä kilpailutietoja ja arvokkaita neuvoja tuotteidensa ja kilpailuasemansa kehittämiseen sekä tukea myyntiin sekä markkinointiin. 40 000 asiantuntijaa ympäri maailmaa käyttää BLI:n verkkopohjaisia bliQ- ja Solutions Center -palveluja yli 15 000 laitteen ja ohjelmistoratkaisun vertailuun. Vertailut sisältävät kattavat tekniset tiedot sekä suorituskykytulokset ja -arvioinnit BLI:n testiraporteista, jotka ovat kuukausien työn tulosta. Palvelut, jotka ovat saatavilla myös mobiilisti, sisältävät kattavan listauksen BLI:n testiraporteista, kuvagallerian, valmistajien tekstimateriaaleja, joita on muuten vaikea löytää sekä arvokkaita työkaluja tuotteiden määrittämiseen sekä kokonaiskustannuksen ja vuosittaisen energiankulutuksen laskemiseen. BLI tarjoaa myös konsultointia ja maksullisia, yksityisiä testauspalveluja, jotka auttavat valmistajia kehittämään ja markkinoimaan parempia tuotteita ja kulutustarvikkeita.

Lisätietoja Buyers Laboratory LLC:stä numerosta +44 (0) 118-977-2000, osoitteesta www.buyerslab.com ja sähköpostiosoitteesta david.sweetnam@buyerslab.com