Ricohilta uudet, nopeat ja kustannustehokkaat monitoimiratkaisut suuriin toimistoihin

Ricoh lanseeraa uuden nopean ja kustannustehokkaan monitoimilaitemalliston keskikokoisten ja suurten toimistojen päivittäisiin asiakirjatarpeisiin. Laitteiden suunnittelussa on keskitytty erityisesti toimiston tuottavuuden optimointiin, ympäristönäkökulmia unohtamatta.

MP 4054SP/5054SP/6054SP -sarja koostuu mustavalkoisista A3-monitoimilaitteista, joiden tulostusnopeus on 40/50/60 sivua minuutissa. Malleissa MP 4054(A)SP/MP 5054(A)SP/MP 6054SP on perinteiset 9-tuumaiset näyttöpaneelit ja malleissa MP 4054AZSP/MP 5054AZSP/MP 6054ZSP uudet, intuitiivisen helppokäyttöiset yli 10-tuumaiset älykosketusnäytöt, joita käytetään kuten tablettia tai älypuhelinta. Malliston laaja lisävarustevalikoima varmistaa, että vaativatkin asiakirjatarpeet saadaan täytettyä asiakirjojen luonnista viimeistelyyn saakka. Kullekin työryhmälle voidaan joustavasti määritellä viimeistely- ja tuottavuustarpeiden mukainen kokoonpano ja huomioida myös erilaiset asiakirjojen tietoturvatarpeet.

Älykosketusnäytöillä varustettuihin malleihin MP 4054AZSP/MP 5054AZSP/MP 6054ZSP voidaan asentaa lisävarusteena ylimääräinen verkkoliitäntä. Lisäliitännän ansiosta sekä suljetussa että avoimessa verkossa voidaan käyttää samaa laitetta. Ratkaisu soveltuu etenkin oppilaitoksille.

Ricohin uusi Quick Start Up (QSU) -teknologia nopeuttaa sekä virransäästötilasta palautumista että laitteen lämpenemistä käyttövalmiuteen käynnistyksen jälkeen. Virransäästötilan ja myös käytön aikana alhaisen virrankulutuksen ansiosta Energy Star v2.0 -vaatimukset täyttävien laitteiden TEC-arvot ovat erittäin pienet, mikä säästää sekä ympäristöä että kustannuksia.

Viimeistelyyn on saatavilla kattavasti lisävarusteita: kaksi vihkoviimeistelijää ammattimaiseen vihkotuotantoon sekä 1 000 tai 3 000 arkin viimeistelijät. Valittavissa on myös Ricohin oma niititön nidontaviimeistely, jolla voidaan nuutata yhteen enintään viisi sivua kerrallaan. Niititön nidonta soveltuu erinomaisesti muun muassa kokousasiakirjoihin, koska sivut on tarvittaessa helppo irrottaa toisistaan uudelleen. Ratkaisu on omiaan myös paikkoihin, joissa irralliset niitit voivat aiheuttaa turvallisuusriskejä, kuten päiväkoteihin, sairaaloihin ja elintarviketeollisuuden valmistustiloihin.

"Uusi monitoimimallistomme on täydellinen ratkaisu kustannustietoisille asiakkaille", sanoo tuotealueesta vastaava Business Manager Riitta Mölsä Ricohilta. "Toiminnoiltaan monipuoliset mutta silti erittäin kompaktit laitteet mahtuvat pieniinkin tiloihin. Suunnittelussa on erityisesti huomioitu käyttäjä- ja ympäristöystävällisyys sekä asiakirjojen tietoturva. Koska laitteiden toiminnallisuus ja käyttöliittymä on samanlainen kuin uusimmissa A3-värimonitoimilaitteissamme, pystymme tarjoamaan asiakkaillemme saman käytettävyyden tarpeista ja budjetista riippumatta.”

Voit tutustua Ricohin kattavaan laite-, ohjelmisto- ja palveluvalikoimaan osoitteessa www.ricoh.fi.

Lisätietoja uudesta laitemallistosta antaa Riitta Mölsä, +358 40 510 3060 tai riitta.molsa@ricoh.fi

Lainaukset

Uusi monitoimimallistomme on täydellinen ratkaisu kustannustietoisille asiakkaille.
Riitta Mölsä, Business Manager, Ricoh Finland Oy