Ricohin Pro™ 8200s laajentaa tuotannon vaihtoehtoja

Ricoh Europe, Lontoo, 12.12.2016 – Ricoh on lanseeranut Pro 8200s -sarjan tukeakseen tulostuspalvelujen tarjoajia kirjojen ja esitteiden monimuotoisen sisällön hallinnassa sekä tuotannon kokoluokkien ja paperivalikoiman lisäämisessä.

Nopean digitaalisen mustavalkotulostuksen tuotantoalusta mahdollistaa tulostustuotannon ominaisuuksien tehostamisen ja laajentamisen.

Tuotesarjaan sisältyvä suurtehosisäänpistoyksikkö tukee entistä monipuolisempia painomateriaaleja ja mahdollistaa tuotteiden luovan yhdistelyn. Se mahdollistaa offsetissa tai digillä painettujen kirjojen ja manualien etu- ja takakansilehtien sekä liitteiden sisäänpiston/liitteistyksen värin kiinnitysvaiheen jälkeen. Tämä inline-ominaisuus vähentää tuotannon välivaiheita.

Palvelumahdollisuuksia laajentaa myös jopa 700 mm pitkien arkkien (bannereiden) tulostus. Entistä parempi pinoamislaite sallii vahvempien materiaalien käytön.

Benoit Chatelard, Ricoh Europen tuotantotulostuksen varatoimitusjohtaja, kertoo: – 8200s-sarjan avulla palveluntarjoajat voivat jättää pois manuaalisia työvaiheita ja tuottaa monenlaisia sovelluksia. Se tukee entistä laajempaa valikoimaa kustannustehokkaita palveluja, joilla toimittaa entistä useampia tulostusratkaisuja. Sen avulla voi entistä joustavammin vastata nopeiden toimitusten ja tiukkojen aikataulujen vaatimukseen.

Ricoh Pro 8200s -tuotesarja voidaan räätälöidä asiakkaan mukaan. Käyttäjät voivat rekisteröityä varmistaakseen entistä tarkemman ja laadukkaamman tulostuksen. Laitteet toimivat jopa 136 arkin minuuttivauhdilla laadun pysyessä tasolla 1 200 x 4 800 dpi VCSEL monessa eri materiaalissa, myös pinnoitetulla 350 gramman paperilla. Tuotesarja tukee ympäristöystävällisiä ja esitulostettuja materiaaleja.

– Paksulle, pinnoitetulle materiaalille tulostamalla voidaan tuottaa kiinnostavia liitteitä, Chatelard lisää. – Laitteissa voi käyttää ympäristöystävällistä paperia, ja niillä voi tulostaa bannereita, joiden avulla palveluntarjoajat voivat erottua markkinoilla ja lisätä liiketoimintansa arvoa. Laadukkaat lopputuotteet ja joustavat määritykset tukevat kiireistä tuotantoympäristöä. Laitteet on tarkoitettu tulevaisuuden nopeaan tulostukseen.

Kestävä muotoilu ja Ricohin TCRU (Trained Customer Replaceable Unit) -vaihto-ohjelma auttavat yhdessä maksimoimaan hyötykäytön.

Ricoh Pro 8200s -sarja esitellään ensi kertaa Euroopassa Ricohin Open New Worlds -tapahtumissa ja asiakaskokemuskeskuksessa Ison-Britannian Telfordissa marraskuussa. Se lanseerataan Euroopan myyntiin tammikuussa 2017.

Roni Keini, Business Manager/Production Printing

Anne Hernetkoski, Marketing Manager

Seuraa meitä Twitterissä: www.twitter.com/ricohfin
Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä IT- ja viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Ricoh Groupilla on toimintaa yli 200 maassa. Maaliskuussa 2016 päättyvänä tilivuonna Ricoh Groupin maailmanlaajuinen liikevaihto oli noin 19,6 miljardia Yhdysvaltain dollaria.

Valtaosa konsernin liikevaihdosta tulee ihmisten ja tiedon kohtaamista helpottavista tuotteista, ratkaisuista ja palveluista. Konserni tunnetaan laadukkaasta teknologiastaan, poikkeuksellisen laadukkaasta asiakaspalvelustaan ja toiminnastaan kestävän kehityksen hyväksi.