Ricohin tuotannon monipuolisuutta ja luovuutta esitellään näyttävillä tulostussovelluksilla FESPA 2019 -tapahtumassa

Ricoh Europe, Lontoo, 25 huhtikuuta 2019 – Ricohin osaston vierailijat tulevat kohtaamaan värikästä luovuutta monilla eri materiaaleilla FESPA 2019 -tapahtumassa, München Messessä, 14.-17. toukokuuta. Näillä havainnollistetaan Ricoh -ratkaisujen hyödyt liiketoimintansa edistämisessä.

”Me uudelleenmäärittelemme, mitä tulostuksella voi tehdä. Laaja valikoima tulostusnäytteitä eri materiaaleille tulee mallintamaan monipuolisen tuotelinjan järjestelmiä ja ratkaisuja”, toteaa Graham Kennedy, Ricoh Europen teollisen tulostamisen liiketoimintayksikön johtaja. ”Tulostus on mahdollista lasi-, puu-, akryyli ja kartonkipinnoille, ja sen ansiosta pystymme tukemaan painopalvelujen tarjoajia, heidän kehittäessään palvelukykyjään.”

Näyttelyssä Ricoh esittelee monipuolisen laajaformaattituotannon uusimpia laitteita ja sovelluksia sekä niillä toteutettuja työnkulkuja painotöineen. Tapahtumassa tulee olemaan myös esillä Ricohin digitaalisen arkkipainokoneiden pienpakkaustuotantoa elintarvikealalle.

Ricoh Pro Print -väriaineet ovat saaneet Smithers Pira -todistuksen, joka varmistaa EU:n elintarvikepakkausvaatimusten mukaisuuden.

Jarno Ahonen
Sales Director, Head of Direct Sales
040 553 2161

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi