Tutustu Ricohin imagine.change-asiakaslehteen

Ricohin tuore imagine.change-asiakaslehti keskittyy tuotantotulostuksen liiketoimintamahdollisuuksiin tulevaisuudessa.

– Maailma muuttuu, mutta mielikuvitus antaa meille mahdollisuuden kuljettaa sitä haluamaamme suuntaan. Haluamme jakaa ajantasaista tietoa alasta ja rohkaista asiakkaitamme kehittämään toimintaansa. Uskomme, että huolellisesti koottu asiakaslehti on siihen tarkoitukseen edelleen yksi tehokkaimmista välineistä, sanoo Ricohin tuotantotulostusratkaisujen liiketoimintajohtaja Harri Salokangas.

Lehdessä omat neuvonsa antavat myös AEL:n Koulutusasiantuntijat Mirva Saajasto ja Mira Korteniemi sekä nopeasti kasvaneen DiPrintin Peter Maaronen. Ricohin asiakaslehti postitettiin Print&Median tilaajille huhtikuun numeron mukana. Voit lukea lehden sähköisenä tai tilata painetun version osoitteesta www.imaginechange.fi.

Lainaukset

Maailma muuttuu, mutta mielikuvitus antaa meille mahdollisuuden kuljettaa sitä haluamaamme suuntaan. Haluamme jakaa ajantasaista tietoa alasta ja rohkaista asiakkaitamme kehittämään toimintaansa.
Harri Salokangas