Vuoden junnukoripalloturnaus lähestyy – Ricoh-turnaus 22.-24.1.2016

On taas aika vetää tossut jalkaan, napata pallo kainaloon, hypätä tiimin kanssa matkaan ja suunnata kohti Vantaata. PuHu-juniorit järjestävät 17. kertaa koripalloturnauksen, jossa nuoret pelaajat saavat nauttia pelaamisesta, kavereista, onnistumisista ja voitoista.

21.12.2015 – Vantaalla taistelee tammikuussa noin 300 joukkuetta Ricoh-turnauksen voitosta, mukana pitkästä aikaa myös Challenge-sarja A-junnujen tytöille ja pojille. Turnaukseen osallistuu kaikkineen 3000 pelaajaa ja saman verran talkooväkeä. Pelipaikkoja on kolmisen kymmentä ja pelit pelataan pääosin Vantaalla, pääpaikkana Vantaan Energia-Areena. Turnauksen maine on kiirinyt vuosien saatossa aina ulkomaille asti ja tänäkin vuonna joukkueita tulee Suomen lisäksi myös Ruotsista, Norjasta, Unkarista, Virosta ja mahdollisesti myös Saksasta ja muista maista.

”Ricohilla on taas kunnia saada olla mukana tukemassa PuHu-junioreiden upeaa työtä nuorten parissa. Tuleva turnaus on meille juhlaturnaus, kun turnaus järjestetään 10. kertaa Ricoh-turnauksen nimellä”, sanoo Ricohin markkinointipäällikkö Anne Hernetkoski. Turnauksessa saa joka vuosi nauttia nuorten ilosta, energiasta ja tiimihengestä.

PuHu-juniorit kehittävät turnaustaan joka vuosi ja pyrkivät keksimään aina jotain uutta, myös kotiin jäävät kannatusjoukot huomioiden. ”Tänä vuonna meillä on käytössä turnauksessa vain sähköinen pöytäkirja, ensimmäisenä Suomessa. Näin pöytäkirjan pitäminen helpottuu ja pelin tiedot ovat netissä heti pelin jälkeen. Kaukaisetkin sukulaiset ja ystävät pystyvän näin olemaan turnauksen hengessä mukana”, kertoo PuHun toiminnanjohtaja Jorma Kuparinen.

Tulethan sinäkin paikalle kannustamaan nuoria pelaajia ja nauttimaan mahtavasta ilmapiiristä! Voit lukea lisää turnauksesta ja aikatauluista Ricoh-turnauksen sivuilta.

Toivotamme kaikille pelaajille, kannatusjoukoille ja turnauksessa työskenteleville onnistunutta ja menestyksekästä turnausta. Vantaalla nähdään!