• Rio Digital/

Yllättävä käänne: nyt Facebook vahvistaakin live-kontakteja – Let’s Go:n suosio kasvaa ympäri maailmaa

Report this content

Facebook on hyvä yhteydenpitoväline, mutta sillä on myös kääntöpuolensa. Riskinä on, että ystävyyssuhteet muuttuvat pelkiksi virtuaalikontakteiksi. Nyt tähän ongelmaan löytyy apua Facebookin sisältä. Let’s Go on  uudentyyppinen friend connector -palvelu , jonka avulla voi sopia kätevästi tapaamisia omien Facebook-ystäviensä kanssa.

Helppo ja nopea tapa tavoittaa ystävät

Let’s Go:ssa kaikkien ystävien menot näkyvät keskitetysti samalla sivulla, joten ne eivät katoa uutismassaan ja feedeihin. Palvelu on helppo ja turvallinen käyttää. Siellä voi näppärästi nähdä kuka on menossa mihin ja milloin. Let’s Go:ssa voi myös itse ehdottaa ystäville tapaamisia, esimerkiksi ”Kenellä olisi aikaa lähteä kahville tänä iltana?” Nämä minitapahtumat voi valita näytettäväksi vain tietyille ystäville ja ne voi julkaista samanaikaisesti. Lisäksi palvelusta saa kätevästi luotua feedin ystävien seinälle. Näin nekin ystävät on huomioitu, jotka eivät vielä käytä Let’s Go:ta.

Vaali ystävyyssuhteitasi kiireiden keskellä

Let’s Go -friend connector on Rio Digitalin luomus. Toimitusjohtaja Matti Laaksonen haluaa auttaa ihmisiä tapaamaan toisiaan kasvotusten kiireidenkin keskellä. “Idean huikeus on siinä, että nyt Facebookin itsensä sisältä löytyy apu sen omaan kääntöpuoleen, eli nyt kontaktien virtuaalisuutta voidaan vähentää. Aito, todellinen yhteys ystävien kesken on korvaamatonta. Let’s Go, friends!”, Laaksonen kannustaa.

Let’s Go on käytössä maailmanlaajuisesti

Huhtikuisen testikampanjan aikana uusia Let’s Go -käyttäjiä tuli kymmeniä tuhansia, ja määrä kasvaa edelleen. Palvelua käytetään jo ympäri maailmaa, mm. USA:ssa, Filippiineillä, Indonesiassa, Ranskassa ja Englannissa. Käyttäjien ikäjakauma on laaja. Myös keski-ikäiset ja sitä vanhemmat käyttävät Let’s Go’ta, mutta toistaiseksi ahkerimpia ovat olleet 13-34 -vuotiaat.

Let’s Go:n voi ottaa ilmaiseksi käyttöön Facebookissa: http://apps.facebook.com/letsgolive/

Kuvat: http://apps.riodigital.fi/press_images/LetsGo_press_en.zip

Lisätiedot:

Matti Laaksonen, toimitusjohtaja, Rio Digital,  media@riodigital.fi, puh. +358 45 123 9151, www.riodigital.fi

Rio Digital on erikoistunut vaativien sähköisten ratkaisujen konsultointi-, suunnittelu- ja toteutuspalveluihin. Yritys on perustettu vuonna 1997.