Risicum ja TPS Salibandy aloittivat kaksivuotisen yhteistyön

Risicum Oyj on solminut kaksivuotisen sponsorointisopimuksen turkulaisen TPS Salibandy ry:n kanssa. Tukemalla salibandya yritys haluaa edistää lajin tunnettuutta ja kasvua. Sopimuksen myötä Risicum saa näkyvyyttä muun muassa TPS Salibandyn verkkosivuilla.

"Olemme iloisia, että TPS Salibandy lähestyi meitä yhteistyön merkeissä, sillä haluamme edistää rehtiä ja avointa urheilua. Salibandy on rehellinen ja tehokas laji", sanoo Risicumin toimitusjohtaja Jouni Hintikka.

Sponsorituella TPS Salibandy aikoo kehittää muun muassa edustusjoukkuettaan. Sponsorit vaikuttavat joukkueen menestykseen, sillä ne auttavat TPS Salibandya takaamaan urheilijoilleen hyvät peliolosuhteet, toimivan huollon ja optimaaliset vuoroajat. Sponsoroinnilla varmistetaan, että huippupelaajat ja valmentajat pysyvät joukkueessa. Risicumin sponsorointisopimus kattaa myös TPS Salibandyn junioritoiminnan tukemisen. "Salibandy lajina on hyvässä nosteessa. Kasvuvaiheessa olevalle joukkueelle sponsoreiden tuki on erityisen tärkeää, jotta laji pystyy kehittymään edelleen", sanoo TPS Salibandyn myyntipäällikkö Aapo Väätäinen.

TPS Salibandy haluaa tulevalla kaudella kasvattaa katsojalukujaan sekä parantaa edustusjoukkueensa menestystä. Ensi kaudella TPS Salibandyn tavoitteena on päästä pudotuspeleihin.

TPS Salibandy toivoo yhteistyön Risicumin kanssa jatkuvan myös tulevaisuudessa. Väätäinen näkee yhtenä yhteistyömahdollisuutena esimerkiksi Risicumin otteluisännyyden.

Risicumin lisäksi TPS Salibandyä sponsoroivat muun muassa Turun Osuuskauppa, Silja Line, Turun seudun OP, Puma, Asics sekä ID BBN.

Lisätietoja:
Maarit Kakko
Risicum Oyj
Puh. +358 40 3566816
etunimi.sukunimi@risicum.fi

Aapo Väätäinen
TPS Salibandy ry
etunimi.sukunimi@tpssalibandy.fi

Risicum Oyj

Risicum lainaa ilman vakuuksia täysi-ikäisille, luottotiedoiltaan moitteettomille henkilöille heidän arkielämän rahoitustarpeisiin. Luottotuotteita ovat pienet lyhytaikaiset kulutusluotot eli vippi ja pikavippi 50 – 1000 € sekä suuremmat 1000 – 4000 € kulutusluotot 1 – 3 vuoden laina-ajoilla. Avainlippu-alkuperämerkityn yrityksen palveluja on käyttänyt jo lähes 200 000 suomalaista. Risicumin lainoista lisää: www.risicum.fi/pikavippi

TPS Salibandy ry

TPS Salibandy ry on vuonna 1995 perustettu turkulainen salibandyseura. TPS Salibandy kuuluu urheiluseura Turun palloseuran salibandyjaostoon. TPS Salibandyn miesten ja naisten edustusjoukkueet pelasivat kaudella 2010–2011 Suomen korkeimmassa sarjatasossa salibandyliigassa. Miesten edustusjoukkue sijoittui runkosarjassa sijalle 11, ja se jatkaa salibandyliigassa kaudella 2011–2012. Lue lisää TPS Salibandyn sivuilta.

Avainsanat: