• Risicum/

Risicum Oyj on avannut www.Joustoraha.fi –palvelun verkkokauppojen maksu- ja rahoitusratkaisuksi.

– Suomalaisten kuluttajien verkko-ostaminen on kasvanut vauhdilla viime vuodet ja haluamme olla tässä kasvussa mukana tarjoamalla kotimaisille verkkokauppiaille suomalaisen maksu- ja rahoitusratkaisun. Osaamisemme kuluttajarahoittajina pikalaina ja kulutusluottotuotteissa tukee tätä kehityspolkua ja uskomme, että pystymme tarjoamaan aiempaa innovatiivisempia ja turvallisempia maksutapoja niin verkkokaupoille kuin kuluttajillekin. Joustorahalla asiakas voi maksaa ostoksensa jälkikäteen joko laskulla tai luotolla hänelle sopivissa kuukausierissä. Joustoraha on maksuvaihtoehtona jo käytössä muun muassa huuto.net –verkkohuutokaupassa kuluttajien välisissä kaupoissa ja se on saanut erittäin positiivista palautetta vaivattomana maksutapana,  kertoo Risicumin toimitusjohtaja Jouni Hintikka.

Risicum tarjoaa Joustorahalla verkkokauppiaalle maksamisen helppoutta ja joustavuutta. Risicum -konsernin tarjoamat palvelut kattavat niin maksu- ja rahoitusvaihtoehdot kuin saatavienhallintapalvelutkin. Risicumin rahoitusratkaisuja käyttää kymmenettuhannet asiakkaat kuukausittain.

– Tulemme tarjoamaan verkkokauppiaille joustoraha.fi –palvelulla ratkaisun, jolla maksutapahtumiin liittyvät riskit pienenevät, verkkokaupan asiakkaat saavat joustavan ja nopean maksutavan joko laskulla tai osissa maksamiseen, ja mikä parasta, kauppiaan myynti sekä asiakasmäärä kasvavat ilman luottoriskiä. Verkkokauppiaalle Joustorahan tarjoaminen maksutapana on täysin ilmaista, kehitysjohtaja Hannu Kaila jatkaa.

Lisätietoa:

Kehitysjohtaja Hannu Kaila, Risicum Oyj, puh. 020 764 1440, etunimi.sukunimi@risicum.fi.
Toimitusjohtaja Jouni Hintikka, Risicum Oyj, etunimi.sukunimi@risicum.fi.

Suomalainen Risicum Oyj on pienlainoja, kulutusluottoja ja saatavienhallintapalveluita tarjoava konserni. Risicumin joustavia rahoituspalveluita on käyttänyt jo lähes 200 000 suomalaista. Risicum on vuonna 2005 perustettu, suomalaisten yksityishenkilöiden omistama julkinen rahoitus- ja luottoyritys. Yritys on saanut oikeuden käyttää Avainlippu-alkuperämerkkiä. Lisätietoa osoitteesta www.risicum.fi.