Metro-lehti ja Leijonat yhteistyöhön

Report this content

Metro-lehti ja Suomen Jääkiekkoliitto ovat solmineet kolmivuotisen yhteistyösopimuksen. Yhteistyösopimus takaa Suomen Jääkiekkoliitolle laadukkaan, valtakunnallisen medianäkyvyyden.

Metro-lehti panostaa toimituksellisessa sisällössään entistä vahvemmin urheiluun ja on mukana jääkiekossa omaan toimintaansa sopivalla teemalla ”nopeat jalat ja liike”. Metron logo näkyykin jatkossa mm. Leijonien pelisukissa. ”Yhteistyösopimus Jääkiekkoliiton kanssa on meille erittäin merkittävä. Jääkiekko ja erityisesti miesten A-maajoukkue kiinnostaa kaikkia suomalaisia; haluamme tuoda Leijonien peliin ja omaan toimintaamme entistä suurempaa sykettä ja menestyksen tahtoa”, sanoo Metro-lehden toimitusjohtaja Ahti Leväaho. Suomen Jääkiekkoliiton markkinointi- ja hallintojohtaja Matti Nurminen tiivistää yhteistyösopimuksen edut: ”Metro-lehti on nousemassa Suomen suurimmaksi valtakunnalliseksi kaupunkilehdeksi. Meille on tärkeää saada medianäkyvyyttä koko maassa ja olla läsnä suomalaisten jääkiekon ystävien ja harrastajien arkipäivässä”, Nurminen toteaa. Metro-lehti vahvassa kasvussa Metro-lehden lukijamäärä on ylittänyt Suomessa 300 000 rajapyykin. Viidennes lukijoista on tällä hetkellä pääkaupunkiseudun ulkopuolella. ”Tavoitteenamme on kolminkertaistaa lukijamäärämme ja nousta Suomen suurimmaksi valtakunnalliseksi kaupunkilehdeksi ensi vuoden aikana”, Ahti Leväaho jatkaa.