Boschin AQT-painepesurisarja – tehoa ja monipuolisuutta kaikkiin pihan ja puutarhan puhdistustöihin

• Helppokäyttöiset ja monipuoliset pesurit moneen käyttötarkoitukseen
  • Kätevä säilytys kompaktin koon, integroidun tarvikelokeron sekä taitettavan kahvan ansiosta

Boschin uusi AQT-painepesurisarja saa pihan ja puutarhan puhdistustyöt sujumaan vaivattomasti – oli kyse sitten puutarhakalusteiden tai auton pesusta tai vaikkapa terassien ja pihakäytävien puhdistuksesta. Painepesurisarjasta ja sen kattavasta tarvikevalikoimasta löytyvät oikeat laitteet ja varusteet kaikkiin puhdistustöihin. Kompaktit pesurit kulkevat vaivattomasti mukana ja lisälaitteiden asennus on helppoa ja nopeaa.

Tehokasta puhdistusta

AQT-pesurit sisältävät lukuisia innovatiivisia ominaisuuksia: monikäyttöisen 3-in-1-suuttimen avulla käyttäjä voi helposti valita kuhunkin tarkoitukseen sopivan puhdistustehon. Moottorin automaattinen pysäytystoiminto minimoi virran- ja vedenkulutuksen ja pidentää pumpun käyttöikää. Laite on varustettu myös pumppua suojaavalla, helposti huollettavalla vesisuodattimella.

Helppokäyttöisten SDS-pikaliitinten ansiosta laitteen käyttöönotto on nopeaa ja vaivatonta. Taitettava kahva, suutinputken ja pistoolin säilytyslokerot sekä sisäänrakennettu letkuteline varmistavat osaltaan, että laitetta on sekä helppo käyttää että kätevä säilyttää ja kuljettaa.

Tekniset tiedot AQT 33-10 AQT 35-12+ AQT 37-13 AQT 40-13+
Maks. paine 100 bar 120 bar 130 bar 130 bar
Maks. virtausmäärä 330 l/h 350 l/h 370 l/h 400 l/h
Moottorin teho 1300 W 1500 W 1700 W 1900 W
Maks. veden lämpötila 40 °C 40 °C 40 °C 40 °C
Paino ilman tarvikkeita 4,15 kg 5,53 kg 6,53 kg 12 kg
Letkun pituus / materiaali 3 m 5 m 6m/PVC 6 m
90°-suutin Ei Ei Ei On
Terassipesuri DELUXE Ei On Ei On
Pesuharja Ei Ei Ei On
(sis. alv. 24 %)
104,90 € 134,90 €  159,90 € 199,90 €

Lisätiedot: Robert Bosch Oy,
Pasi Kivimaa,
Puh. 010 480 8252, pasi.kivimaa@fi.bosch.com

www.bosch-garden.fi

Bosch-konserni on maailman johtava teknologiatuotteiden ja palvelujen toimittajia. Ajoneuvotekniikkaa, energia- ja rakennustekniikkaa, teollisuustekniikkaa ja kulutustarvikkeita valmistavan konsernin vuoden 2013 liikevaihto oli alustavien lukujen mukaan 46,4 miljardia euroa (Huom. Konsolidointiin liittyvistä lakimuutoksista johtuen vuoden 2013 luvut ovat vain osittain vertailukelpoisia vuoden 2012 lukujen kanssa), ja sen palveluksessa oli noin 281 000 työntekijää. Konserni on jaettu neljään liiketoiminta-alueeseen: Automotive Technology, Industrial Technology, Consumer Goods ja Energy and Building Technology. Konserni käsittää Robert Bosch GmbH:n ja sen runsaat 360 tytäryhtiötä noin 50 maassa. Myynti- ja palveluyhteistyökumppanit mukaan lukien Bosch on edustettuna noin 150 maassa. Maailmanlaajuinen kehitys-, tuotanto- ja myyntiverkosto on Boschin jatkuvan kasvun perusta. Vuonna 2013 Bosch jätti maailmanlaajuisesti noin 5000 patenttihakemusta. Bosch-konsernin tuotteet ja palvelut ovat elämänlaatua parantavia innovatiivisia, hyödyllisiä ja innostavia ratkaisuja – tekniikkaa, joka on ”Invented for Life”.

Lue lisää: www.bosch.fi, www.bosch-presse.de, http://twitter.com/BoschPresse