Jopa 10-kertainen terän kestävyys aiempiin malleihin verrattuna

Upea puutarha Boschin suorituskykyisellä ja kestävällä viimeistelyleikkurilla

• Innovatiivinen durablade-järjestelmä: kestävät terät ja tarkka leikkuutulos
    • Suorituskykyinen laite viimeistelee jopa 1000 m matkan yhdellä latauksella
    • Litiumioniakkuteknologialla kestävyyttä ja tehoa

Boschin uutuus, akkuviimeistelyleikkuri ART 26-18 LI tarjoaa kotipuutarhureille ennennäkemätöntä kestävyyttä ja suorituskykyä. Innovatiivinen Durablade-järjestelmä takaa, että laitteen terät kestävät jopa kymmenen kertaa aikaisempia malleja pidempään. Erinomainen leikkuuteho, säädettävä lisäkahva, painikelukitteinen korkeudensäätö ja yhdellä painalluksella kytkettävä reunaleikkuutoiminto viimeistelevät käyttökokemuksen.

ART 26-18 leikkaa täydellä nopeudella akkuvarauksen loppuun asti. Erittäin suorituskykyinen laite viimeistelee jopa 1000 metrin matkan yhdellä latauksella. Sopivan leikkuunopeuden voi valita kahdesta eri vaihtoehdosta.

Laitteen polymeeriterät suoriutuvat viimeistelytöistä energiatehokkaasti ja tarkasti. Varaterät kulkevat kätevästi laitteen mukana.

Edistyksellinen litium-ioniakkuteknologia mahdollistaa sen, että kevyt laite on aina käyttövalmiina. Viimeistelyleikkurin lataustila ei purkaudu itsestään ja 18 V:n litiumioniakku takaa laitteelle sekä pitkän käyttöiän että akun keston.

Laite on muotoiltu optimaalista tasapainoa ja käsiteltävyyttä silmällä pitäen: säädettävän teleskooppivarren lisäksi moottoriyksikkö on varustettu ergonomisella ja tukevalla kädensija, jonka kulmaa ja paikkaa voidaan säätää kutakin tehtävää ja käyttäjää varten

ART 26-18 LI -viimeistelyleikkuri saapuu kauppoihin keväällä 2014.

Tekniset tiedot ART 26-18
    Akun tyyppi Litiumioni
    Akun teho  18 V / 1,5 Ah
    Latausaika 1 h
    Leikkuuhalkaisija 26 cm
    Teleskooppivarsi On
    Korkeudensäätö 80-115 cm
    Leikkuujärjestelmä Durablade
    90° kääntyvä pää On
    Kaarnasuoja On
    Paino 2,5 kg
    Svh. (sis. alv. 24 %)  149 €

Lisätiedot: Robert Bosch Oy,
Pasi Kivimaa,
Puh. 010 480 8252, pasi.kivimaa@fi.bosch.com

www.bosch-garden.fi.

Bosch-konserni on maailman johtava teknologiatuotteiden ja palvelujen toimittajia. Ajoneuvotekniikkaa, energia- ja rakennustekniikkaa, teollisuustekniikkaa ja kulutustarvikkeita valmistavan konsernin vuoden 2013 liikevaihto oli alustavien lukujen mukaan 46,4 miljardia euroa (Huom. Konsolidointiin liittyvistä lakimuutoksista johtuen vuoden 2013 luvut ovat vain osittain vertailukelpoisia vuoden 2012 lukujen kanssa), ja sen palveluksessa oli noin 281 000 työntekijää. Konserni on jaettu neljään liiketoiminta-alueeseen: Automotive Technology, Industrial Technology, Consumer Goods ja Energy and Building Technology. Konserni käsittää Robert Bosch GmbH:n ja sen runsaat 360 tytäryhtiötä noin 50 maassa. Myynti- ja palveluyhteistyökumppanit mukaan lukien Bosch on edustettuna noin 150 maassa. Maailmanlaajuinen kehitys-, tuotanto- ja myyntiverkosto on Boschin jatkuvan kasvun perusta. Vuonna 2013 Bosch jätti maailmanlaajuisesti noin 5000 patenttihakemusta. Bosch-konsernin tuotteet ja palvelut ovat elämänlaatua parantavia innovatiivisia, hyödyllisiä ja innostavia ratkaisuja – tekniikkaa, joka on ”Invented for Life”.

Lue lisää: www.bosch.fi, www.bosch-presse.de, http://twitter.com/BoschPresse