Lampopumppu.fi -sivusto on avattu

Voiko minun talossani hyödyntää maalämpöä? Miten maalämpöpumppu toimii? Paljonko säästän energiakustannuksissa? Onko maalämmön hankinta kannattava investointi? Miten järjestelmä tulisi mitoittaa? Onko lämpöpumpun huoltaminen vaivalloista?

Lämmitysratkaisun valinta on iso päätös, jonka tueksi tarvitaan monipuolista tietoa. Boschin uusi www.lampopumppu.fi -sivusto on rakennettu loppuasiakkaan maailmasta käsin. Sivusto pyrkii vastaamaan kaikkiin asiakasta lämpöpumpun ostovaiheessa askarruttaviin kysymyksiin.

Puolueettomien ostajan oppaiden ja muistilistojen lisäksi sivustolta löytyy runsaasti vinkkejä lämmitysjärjestelmän optimointiin ja ylläpitoon. Blogi ja uutisvirta pitävät lukijat ajan tasalla alan uusimmista tuulista.

”Oppaamme pyrkivät vastaamaan kaikkiin niihin lukemattomiin kysymyksiin, joihin asiakas ei tunnu saavan selkeitä vastauksia esitteitä tai keskustelupalstoja lukemalla”, kertoo avainasiakaspäällikkö Pasi Ervasti Boschilta.

”Halusimme auttaa asiakasta jo ennen ostopäätöksen tekoa. Tavoitteenamme on tarjota laadukasta tietoa joka auttaa hahmottamaan aidosti ja perinpohjaisesti, minkälainen ratkaisu soveltuu parhaiten kunkin asiakkaan tarpeisiin.”

Lataa lämpöpumpun valintaopas: http://www.lampopumppu.fi/valintaopas/
Lataa ostajan opas: http://www.lampopumppu.fi/ostajan-opas/

Lisätiedot ja paperisten oppaiden tilaukset: avainasiakaspäällikkö Pasi Ervasti, p. 050 304 3688, pasi.ervasti@fi.bosch.com.

Bosch-konserni on maailman johtava teknologiatuotteiden ja palvelujen toimittaja. Vuonna 2014 sen liikevaihto oli alustavien lukujen mukaan 48,9 miljardia euroa, ja sen palveluksessa oli noin 290 000 työntekijää. Konserni on jaettu neljään liiketoiminta-alueeseen: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods ja Energy and Building Technology. Konserni käsittää Robert Bosch GmbH:n ja sen noin 360 tytäryhtiötä noin 50 maassa. Myynti- ja palveluyhteistyökumppanit mukaan lukien Bosch on edustettuna noin 150 maassa. Tämä maailmanlaajuinen kehitys-, tuotanto- ja myyntiverkosto on Boschin tulevan kasvun perusta. Vuonna 2014 Bosch jätti maailmanlaajuisesti noin 4 600 patenttihakemusta. Bosch-konsernin strategisena tavoitteena on luoda innovaatioita verkottuneen maailman tarpeisiin. Bosch parantaa elämänlaatua kaikkialla maailmassa innovatiivisilla ja innostusta herättävillä tuotteillaan – yhtiö tarjoaa tekniikkaa, joka on ”Invented for life”.

Robert Bosch (1861–1942) perusti yhtiön Stuttgartissa vuonna 1886 hienomekaniikan ja sähkötekniikan korjaamoksi. Robert Bosch GmbH:n poikkeuksellinen omitusrakenne takaa konsernin taloudellisen riippumattomuuden. Sen ansiosta yhtiön on mahdollista suunnitella tulevaisuuttaan pitkäjänteisesti ja sijoittaa tulevaisuutensa kannalta välttämättömiin investointeihin etupainotteisesti. 92 prosenttia Robert Bosch GmbH:n pääomasta omistaa yleishyödyllinen säätiö, Robert Bosch Stiftung. Teollisesta toiminnasta vastaa äänivaltaa käyttävä Robert Bosch Industrietreuhand KG. Muut osakkeet ovat Boschin perheen ja Robert Bosch GmbH:n omistuksessa.