Poimi Boschin vinkit parhaista lahjoista – Viime hetken isänpäivän lahjavinkit

Kotikokille: Sauvasekoitinsetti MSM67190

Mustan ja teräksisen sauvasekoittimen turbotoiminto ja 750 W teho tuovat keittiöön tyylikästä ja tehokasta maskuliinisuutta. Sauvasekoitin lisäosineen silppuaa, raastaa, viipaloi ja tekee hakkelusta, palvellen vaativankin kotikokin tarpeita.

• Teho 750 W
  • 12 nopeutta ja turbotoiminto
  • Laitteen mukana tulee pallovispilä, sekoituskulho ja monitoimiosa
  • Suositushinta 139 €

Remontoijalle ja sisustajalle: PLR 15 -laseretäisyysmitta

Moni luottaa asuntoaan remontoidessaan ja sisustaessaan metrimittaan tai omaan visuaaliseen arvioonsa. Mittaaminen on kuitenkin tarkkuustyötä: pienikin virhe, ja suunnitelmat ovat pilalla. Olipa isä sitten matkalla kalustemyymälään, rautakauppaan tai asuntonäyttöön, pienikokoinen ja kevyt laseretäisyysmittalaite PLR 15 kulkee kätevästi mukana, ja oikeat mitat saadaan napin painalluksella.

• Suositushinta 62,90 €

Ulkoilmamiehelle ja nikkaroijalle: akkuporakone ja lämpötakki

Boschin kätevä GSR 10,8 V-EC akkuporakone tarjoaa tehoa ja luotettavuutta kompaktissa koossa. Laitteen hiiliharjaton moottoriteknologia mahdollistaa jopa 30 % totuttua pidemmän työskentelyajan, ja sillä voi porata jopa 770 ruuvia puuhun yhdellä latauksella. Samalla akulla lataat myös Boschin lämpötakin, joka on oivallinen kumppani kalastus- ja metsästysreissulle, ulkona työskentelyyn tai uuden vuoden raketteja ammuttaessa.

• GSR 10,8 EC -akkuporakoneen suositushinta yhdellä akulla 199 €
  • Lämpötakin suositushinta on 249 €

Veneilijälle, autoharrastajalle, teiden ritarille: Bosch-akkuvaraaja

Ajoneuvojen elektroniset laitteet ja mukavuustoiminnot asettavat tänä päivänä akuille omat haasteensa erityisesti kun ajetaan lyhyitä matkoja tai jos akku on kausittaisessa käytössä olevassa harrasteajoneuvossa, veneessä, moottoripyörässä, moottorikelkassa tai mönkijässä. Boschin uusilla C3- ja C7-akkuvaraajilla akut voidaan varata älykkäästi ja nopeasti.

• C3 6/12V 018999903M 6 V ja 12 V lataamiseen, hinta noin 60 €
  • C7 12/24V  018999907M 12 V ja 24 V lataamiseen, hinta noin 150 €

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Niina Haasola, puh. +358 50 545 0548, niina.haasola@fi.bosch.com

Bosch-konserni on maailman johtava teknologiatuotteiden ja palvelujen toimittaja. Vuonna 2013 sen liikevaihto oli 46,1 miljardia euroa, ja sen palveluksessa oli noin 281 000 työntekijää (Huom. Kirjanpitoon liittyvistä muutoksista johtuen vuoden 2013 luvut ovat vain osittain vertailukelpoisia vuoden 2012 lukujen kanssa). Konserni on jaettu neljään liiketoiminta-alueeseen: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods ja Energy and Building Technology. Konserni käsittää Robert Bosch GmbH:n ja sen noin 360 tytäryhtiötä noin 50 maassa. Myynti- ja palveluyhteistyökumppanit mukaan lukien Bosch on edustettuna noin 150 maassa. Tämä maailmanlaajuinen kehitys-, tuotanto- ja myyntiverkosto on Boschin tulevan kasvun perusta. Vuonna 2013 Bosch investoi yli 4,5 miljardia euroa tutkimukseen ja tuotekehitykseen ja jätti maailmanlaajuisesti noin 5 000 patenttihakemusta. Se tarkoittaa keskimäärin 20 patenttia päivässä. Bosch-konsernin tuotteet ja palvelut ovat elämänlaatua parantavia innovatiivisia, hyödyllisiä ja innostavia ratkaisuja – yhtiö tarjoaa maailmanlaajuisesti tekniikkaa, joka on ”Invented for life”.

Robert Bosch (1861–1942) perusti yhtiön Stuttgartissa vuonna 1886 hienomekaniikan ja sähkötekniikan korjaamoksi. Robert Bosch GmbH:n poikkeuksellinen omitusrakenne takaa konsernin taloudellisen riippumattomuuden. Sen ansiosta yhtiön on mahdollista suunnitella tulevaisuuttaan pitkäjänteisesti ja sijoittaa tulevaisuutensa kannalta välttämättömiin investointeihin etupainotteisesti. 92 prosenttia Robert Bosch GmbH:n pääomasta omistaa yleishyödyllinen säätiö, Robert Bosch Stiftung. Teollisesta toiminnasta vastaa äänivaltaa käyttävä Robert Bosch Industrietreuhand KG. Muut osakkeet ovat Boschin perheen ja Robert Bosch GmbH:n omistuksessa.

Lue lisää: www.bosch.fi, www.bosch-presse.de, http://twitter.com/BoschPresse