Tehokas kumppani kotiin, mökille ja venerantaan

Boschin PFS 5000 E -maaliruisku levittää tarkasti ja nopeasti niin maalit, lakat kuin punamullankin

• AllPaint-teknologia mahdollistaa kaikkien maalilaatujen helpon ruiskutuksen
    • Tehokas 1200 W moottori; kaikki maalit voi levittää ohentamatta
    • ConstantFeed-toiminto huolehtii tasaisesta maalinsyötöstä

Boschin uusi PFS 5000 E -maaliruisku on erinomainen kumppani niin innokkaalle kodin sisustajalle kuin vaikkapa veneen omistajalle. Tehokas laite muuntuu kaikkiin käyttötarkoituksiin vakiovarusteena tulevia suuttimia vaihtamalla. Innovatiivisen AllPaint-teknologian ansiosta voit levittää laitteella maalit, lakat ja lasyyrit helpommin kuin koskaan – yhdellä laitteella.

Soveltuu sekä sisä- että ulkomaaleille

Olipa kyseessä sitten vesiohenteinen maali, ohutjuoksuinen lakka tai paksu seinämaali, PFS 5000 E selviää siitä helposti suutinta vaihtamalla ja ruiskutukseen käytettävää ilmamäärää säätämällä. Laitteen runsas 1200 W teho tekee siitä erinomaisen kumppanin suuriin projekteihin niin sisällä kuin ulkonakin ja mahdollistaa maalien levittämisen ohentamatta.

PFS 5000 E -maaliruiskulla työskentely sujuu perinteisiä menetelmiä mukavammin ja säästää sekä aikaa että rahaa. Maalausnopeus ruiskua käyttäen on jopa 3m2 minuutissa. Tarkan työn tekeminen on helppoa ja laitteen voi käynnistää ja sammuttaa kätevän jalkakytkimen avulla.

Teknistä edelläkävijyyttä

Laitteen innovatiiviset ominaisuudet takaavat erinomaisen työskentelymukavuuden ja -tarkkuuden.

ConstantFeed-toiminnon ansiosta maali levittyy tasaisesti myös pään yläpuolella tai lattian tasolla työskenneltäessä. Maalin levitystä ohjaava ilmamäärä on säädettävissä portaattomasti.

Pitkä letku ja pyörillä varustettu moottoriyksikkö varmistavat, että PFS 5000 E seuraa sinne, missä sitä tarvitaan – oli kohteena sitten, koti, mökki tai veneranta – ja takaavat parhaan mahdollisen liikuteltavuuden ja suuren työskentelyalueen. Laitteen letku ja suutin on helppo säilyttää laitteeseen kiinnitettynä.

PFS 5000 E saapuu kauppoihin keväällä 2014.

Tekniset tiedot PFS 5000 E
    Nimellisottoteho 1200 W
    Ruiskutusteho 600 ml / min
    Seinä-/puumaalin vaadittava ohennus 0 %
    Maalisäiliön tilavuus 1000 ml
    Maalausnopeus 3m2/min
    Svh (sis. alv. 24 %)  199 €

Lisätiedot: Robert Bosch Oy,
Pasi Kivimaa,
Puh. 010 480 8252, pasi.kivimaa@fi.bosch.com

www.bosch-garden.fi.

Bosch-konserni on maailman johtava teknologiatuotteiden ja palvelujen toimittajia. Ajoneuvotekniikkaa, energia- ja rakennustekniikkaa, teollisuustekniikkaa ja kulutustarvikkeita valmistavan konsernin vuoden 2013 liikevaihto oli alustavien lukujen mukaan 46,4 miljardia euroa (Huom. Konsolidointiin liittyvistä lakimuutoksista johtuen vuoden 2013 luvut ovat vain osittain vertailukelpoisia vuoden 2012 lukujen kanssa), ja sen palveluksessa oli noin 281 000 työntekijää. Konserni on jaettu neljään liiketoiminta-alueeseen: Automotive Technology, Industrial Technology, Consumer Goods ja Energy and Building Technology. Konserni käsittää Robert Bosch GmbH:n ja sen runsaat 360 tytäryhtiötä noin 50 maassa. Myynti- ja palveluyhteistyökumppanit mukaan lukien Bosch on edustettuna noin 150 maassa. Maailmanlaajuinen kehitys-, tuotanto- ja myyntiverkosto on Boschin jatkuvan kasvun perusta. Vuonna 2013 Bosch jätti maailmanlaajuisesti noin 5000 patenttihakemusta. Bosch-konsernin tuotteet ja palvelut ovat elämänlaatua parantavia innovatiivisia, hyödyllisiä ja innostavia ratkaisuja – tekniikkaa, joka on ”Invented for Life”.

Lue lisää: www.bosch.fi, www.bosch-presse.de, http://twitter.com/BoschPresse