• Rocla/

Aktia fondbolag AB:n omistusosuus Rocla Oyj:stä alitti tänään viisi prosenttia

AKTIA FONDBOLAG AB:N OMISTUSOSUUS ROCLA OYJ:STÄ ALITTI TÄNÄÄN VIISI PROSENTTIA Arvopaperimarkkinalain 2 luvun 10 § mukaisesti Rocla Oyj ilmoittaa saaneensa tiedon siitä, että Aktia Fondbolag Ab:n osuus Rocla Oyj:n osakepääomasta ja äänistä alitti viisi prosenttia osakekaupalla, joka tehtiin 23.5.2002. Aktia Fondbolag Ab:n omistus Rocla Oyj:stä tämänpäiväisen kaupan jälkeen: Placeringsfonden Aktia Capital 190.000 Rocla Oyj:n osaketta vastaten 4,88 % yhtiön osakepääomasta ja äänistä. Rocla Oyj:n osakepääoma koostuu yhteensä 3.890.713 osakkeesta, jotka edustavat 3.890.713 ääntä. Osakkeenomistajan täydellinen nimi ja yhteisötunnus: Aktia Fondbolag AB, 0672513-3. Osakkeenomistaja on Aktia Sparbank Abp:n tytäryhtiö. Emoyhtiö Aktia Sparbank Abp ei omista Rocla Oyj:n osakkeita. ROCLA OYJ Kari Blomberg toimitusjohtaja JAKELU Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/23/20020523BIT01040/wkr0003.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/23/20020523BIT01040/wkr0004.pdf