ROCLA OYJ:N YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET

ROCLA OYJ:N YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET Rocla Oyj:n 13. maaliskuuta 2003 pidetyssä varsinaisessa yhtiökokouksessa vahvistettiin yhtiön tilinpäätös ja myönnettiin vastuuvapaus tilivelvollisille. Hallituksen ehdotuksen mukaisesti osinkoa maksetaan 0,15 euroa osakkeelta. Osingonmaksun täsmäytyspäivä on 18.3.2003. Osingon maksaminen alkaa 25.3.2003. Hallituksen jäseniksi valittiin uudelleen Kari Jokisalo, Gregory E. King, Niilo Pellonmaa ja Petteri Wallden ja uudeksi jäseneksi Ken Barina. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin järjestäytymiskokouksessa Niilo Pellonmaa. Tilintarkastajaksi valittiin KHT-yhteisö KPMG Wideri Oy Ab päävastuullisena tarkastajana Lasse Holopainen, KHT. Yhtiökokous valtuutti hallituksen päättämään 194.535 oman osakkeen hankkimisesta ja 379.035 oman osakkeen luovuttamisesta. Lisäksi yhtiökokous valtuutti hallituksen päättämään osakepääoman korotuksesta enintään 388.000 osakkeen uusmerkinnällä yhdessä tai useammassa erässä. ROCLA OYJ Kari Blomberg toimitusjohtaja JAKELU Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/14/20030314BIT00010/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/14/20030314BIT00010/wkr0002.pdf