Mmmmmm Morsø! Ulkotakka lämmittää läpi vuoden

Kesäillat, nuotio rannalla, grillijuhlat – muisto vain? Syysiltojen tummuessa Morsøn herkullinen ulkotakka luo tunnelmaa ja toimii ulkokeittiön sydämenä pitkälle syksyyn. Tässä avotakassa paistuu leipä, pizza ja makkara jos toinenkin. Takan on suunnitellut Klaus Raht, ja se on tarkoitettu nimenomaan modernin pohjoisen kodin, oman pihan tai pation sydämeksi. Takan saa omakseen 1495 eurolla.

Takka on muotoiltu sisältä kuten italialainen kiviuuni. Laakea, matalahko tulipesä tuottaa optimaalisesti lämpöä ja siinä on runsaasti tilaa; puut voi työntää sivummalle, kun on ruoanvalmistuksen aika. Emaloidulle valurautauunille luvataan pitkää ikää, kun sitä hoidetaan oikein. Kun uunissa käyttää siihen saatavaa erillistä grilliritilää, siinä voi mainosti valmistaa lihaa, esim. erilaisia pihvejä ja vihanneksia.

Morsø ulkoilmatakka on lyömätön hankinta kaikille, jotka rakastavat aitoa, hyvää ruokaa. Se on pihan ja terassin lämmin sydän, joka kerää ympärilleen perheen ja ystävät.

Oy Roltrade Ab

Oy Roltrade Ab on jo 25 vuoden ajan tuonut maahan kansainvälisen designin huipputuotteita suomalaiseen sisustamiseen. Ammattilaisten arvostamat tuotteet sopivat erilaisiin kohteisiin, niin yksityiskotien kuin julkisten tilojen sisustamiseen. Suurimmat tuoteryhmät ovat ravintolakalusteet, ulkoterassi- ja puutarhakalusteet sekä kevyttakat. Roltraden tuotteita löytää huonekalu- ja sisustusliikkeistä sekä takkojen erikoisliikkeistä kautta maan.