Tero Rantaniitty Ropo Suomen maajohtajaksi

Report this content

Tero Rantaniitty on nimitetty Ropo Suomen maajohtajaksi 9.9.2024 alkaen. Rantaniitty siirtyy Ropolle Postilta, jossa hän on toiminut liiketoiminta- ja myyntijohdon tehtävissä vuodesta 2018. Maajohtajana hän edustaa Suomea myös Ropo-konsernin johtoryhmässä.

Rantaniitty on kokenut palveluliiketoiminnan johtaja. Hän on tehnyt pitkän uran monikanavaisten palveluiden parissa keskittyen digitaalisuuteen, dataohjautuvaan liiketoimintaan ja taloushallinnon ratkaisuihin Postin, OpusCapitan ja Itella Informationin   palveluksessa. Hänen vahvuuksiaan ovat erityisesti liiketoiminnan kehittäminen, asiakaslähtöisyys ja ihmisten johtaminen.

Postilla Rantaniitty on keskittynyt monikanavaisiin lähetysratkaisuihin, niiden kaupalliseen kehittämiseen sekä dataan ja digitaalisiin palveluihin. Tehtävässään Postilla Rantaniitty on tehnyt pitkäaikaista yhteistyötä Ropon kanssa, mikä on antanut hänelle hyvän tuntemuksen Ropon toiminnasta.

”Visionamme on liiketoiminnan parempi flow – haluamme tehdä talouden hallinnasta helppoa, jotta asiakkaamme voivat keskittyä ydinliiketoimintansa kehittämiseen. Tero Rantaniityn laaja laskutusmarkkinoiden tuntemus sekä ymmärrys Ropon toiminnasta tukevat erinomaisesti Ropon strategista suuntaa ja kasvutavoitteita”, Ropo-konsernin toimitusjohtaja Ilkka Sammelvuo toteaa.

”Ropolla on Suomen markkinoilla vahva asema, jota voimme parhaiten kehittää jatkossakin kuuntelemalla asiakkaita ja ennakoimalla markkinoita. Tiiviillä yhteistyöllä voimme kasvaa yhdessä asiakkaidemme kanssa. Erottautuminen markkinoilla, laadukas tuotanto ja tiivis tiiminä tekeminen ovat menestyksen elementtejä myös tulevaisuudessa”, Ropo Suomen uusi maajohtaja Tero Rantaniitty sanoo.

Ropolla Rantaniitty seuraa maajohtajana tehtävää oman roolinsa ohella hoitanutta Sami Levyä, joka jatkaa Ropo-konsernin kaupallisena johtajana ja johtoryhmän jäsenenä.

”Samin johdossa Suomen maaorganisaatio on ottanut ison harppauksen oikeaan suuntaan, yltänyt tavoitteisiin sekä nostanut jo erinomaisella tasolla ollutta asiakastyytyväisyyttä. Tätä hyvää tekemisen meininkiä Tero tulee nyt jatkamaan. Hänellä on uudessa roolissaan paitsi Samin myös koko Ropo-organisaation tuki. Toivotamme Teron lämpimästi tervetulleeksi Ropo-tiimiin", jatkaa Sammelvuo.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt:

Mediasuhteet | Ropo
Email: media@ropo.com
Puh. +358 44 4918905

Ropo on pohjoismainen markkinajohtaja ja edelläkävijä laskutusteknologiassa. Yhtenäistämme ja virtaviivaistamme kaikki laskutusprosessit alusta loppuun tarjoten saumattomat prosessit, paremman asiakaskokemuksen sekä täyden näkyvyyden talouden hallintaan. Palvelumme keskiössä on omaan teknologiaan perustuva alusta ja ainutlaatuinen palvelu, johon luottaa yli 10 000 yritystä Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa.

www.ropo.fi

Avainsanat: