Posti Messaging Scandinavia yhdistyy Ropo Capital -brändin alle

Posti Messaging Scandinavia yhdistyy toukokuussa Ropo Capital -brändin alle Ruotsissa ja Norjassa. Jatkossa Ropo Capital -konserni tulee toimimaan Pohjoismaissa yhdellä yhtenäisellä Ropo Capital -brändillä.

Ropo Capital osti Posti Messaging AB:n ja Posti Messaging AS:n (yhdessä “Posti Messaging Scandinavia”) lokakuussa 2020. Yritysostolla Ropo Capital laajentui Norjan markkinoille ja vahvisti palveluvalikoimaansa Ruotsissa. Toukokuusta lähtien Posti Messaging Scandinavian palvelutarjonta ja brändi yhdistyvät osaksi Ropo Capitalia – tavoitteena on palvella asiakkaita entistäkin paremmin.

Yhdistymällä yhden brändin alle, Ropo Capital tukee kasvustrategiaansa ja vahvistaa automaatioon perustuvaa laskun elinkaaripalveluaan entisestään integroimalla Posti Messaging Scandinavian monikanavaisen laskujen välityksen ja dokumenttien hallinnan osaksi kokonaisuutta. Muutoksen myötä Ropo tarjoaa koko laskun elinkaaripalvelun yhden palveluntarjoajan mallilla Suomen tapaan myös Ruotsissa ja Norjassa.

”Ropon ainutlaatuinen yhden palveluntarjoajan malli automatisoi koko prosessin laskujen välityksestä reskontravalvontaan sekä muistutus- ja perintäratkaisuihin. Mallimme tulee muuttamaan markkinan myös Ruotsissa ja Norjassa. Yhdistymällä Ropo-brändin alle vahvistamme markkina-asemaamme – tavoitteenamme on kasvaa alamme johtavaksi toimijaksi Pohjoismaissa”, kertoo Ropo Capitalin toimitusjohtaja Rickard Westlund.

Brändien yhdistymisen myötä Ropo Capital -konserniin kuuluvien Posti Messaging -yhtiöiden nimet ovat Ropo Capital Messaging AB ja Ropo Capital Messaging AS. Yhteystiedot ja laskutustiedot löytyvät jatkossa Ropon nettisivuilta ropocapital.no ja ropocapital.se.

Lisätietoja:
Jenni Jantunen, Brändi- ja viestintäjohtaja
puh. 044 756 9603, jenni.jantunen@ropocapital.fi

Ropo Capital on johtava laskun elinkaari- ja rahoituspalveluiden tarjoaja Suomessa. Palvelumme kattaa koko laskun elinkaaren hallinnan laskujen välityksestä reskontran hoitoon, saatavien hallintaan ja rahoitukseen. Kilpailemme Pohjoismaiden markkinoilla teknologisena edelläkävijänä – toimintamallimme pohjautuu omaan teknologiaan ja automaatioon. Työllistämme Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa noin 400 talouden ammattilaista. Päätoimipisteemme on Kuopiossa. Meillä on yli 10 000 aktiivista asiakasta pk-yrityksistä kaikista suurimpiin yhtiöihin ja vuosittain palvelumme kautta lähetetään yli 170 miljoonaa laskua ja muuta dokumenttia. Tavoitteenamme on kasvaa alamme johtavaksi toimijaksi Pohjoismaissa vuoteen 2023 mennessä.

Avainsanat:

Pikafaktat