RopoHold Oyj on hakenut yhtiön liikkeeseenlaskeman joukkovelkakirjalainan listalleottoa Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalle

ROPOHOLD OYJ, PÖRSSITIEDOTE 24.8.2018 klo [15:00] EEST

EI JULKAISTAVAKSI TAI LEVITETTÄVÄKSI KOKONAAN TAI OSITTAIN SUORAAN TAI VÄLILLISESTI MISSÄÄN MAASSA, JOSSA JULKAISEMINEN TAI LEVITTÄMINEN OLISI LAINVASTAISTA.

RopoHold Oyj on tänään jättänyt hakemuksen Nasdaq Helsinki Oy:lle yhtiön liikkeeseenlaskeman 50 miljoonan euron senior-ehtoisen ja vakuudellisen joukkovelkakirjalainan ottamiseksi kaupankäynnin kohteeksi Helsingin Pörssin pörssilistalle. Ensimmäinen arvioitu kaupankäyntipäivä Helsingin Pörssissä on 29.8.2018 kaupankäyntitunnuksella "ROPJVAIH20".

Lisätietoja:

ROPOHOLD OYJ

Toni Rönkkö, Talousjohtaja
puhelin: +358 44 569 8168
sähköposti: toni.ronkko@ropocapital.fi

JAKELU:
www.ropocapital.fi

Yrityksestä

Ropo Capital on johtava laskun elinkaari- ja rahoituspalveluiden tarjoaja Suomessa. Kilpailemme markkinoilla tekno-logisena edelläkävijänä – toimintamallimme pohjautuu digitalisaation etuihin ja vahvaan automaatioon. Työllistämme noin 200 talouden ammattilaista ja kuukausittain yli 8 000 suomalaisyritystä luottaa palveluihimme. Joka 6. lasku Suomessa lähetetään meidän kauttamme. Vuonna 2020 haluamme olla oman alamme markkinajohtaja Suomessa.