ROVANIEMEN TEATTERIN ESITYSTOIMINTA KÄYNNISTYY – HELMIKUUN 2022 AJAN SALEIHIN OTETAAN 50 % KAPASITEETISTA

Report this content

Rovaniemen Teatterin esitystoiminta käynnistyy jälleen 23.2. alkaen sekä Lappia-talolla Rovaniemellä, että Lapin kiertueella. Lapin aluehallintovirasto on 4.2.2022 kumonnut päätöksensä yleisötapahtumien rajoituksista. Helmikuun ajan teatterin salikapasiteetista on käytössä 50 %, jotta katsomopaikat voidaan sijoitella väljemmin.

”Hienoa, että pääsemme vihdoin esittämään uudelleen. Aloitamme esitystoiminnan kiertue-esityksillä Enontekiöllä ja Kilpisjärvellä. Ensimmäinen kotiesitys nähdään perjantaina 25.2. ja heti lauantainaVikke Nilo – ihminen! näkee ensi-iltansa. Toivon todella, että pääsemme maaliskuussa esittämään täysille saleille ja asiakkaat löytävät takaisin teatteriin”, iloitsee toiminnanjohtaja Sari Alatalo toiveikkaana.

Teatteri on onnistunut erinomaisesti takaamaan katsojilleen turvallisen teatterivierailun koko poikkeuksellisen esityskauden ajan. Talon väki kiinnittää edelleen erityistä huomiota turvallisuuskäytäntöihin taatakseen asiakkailleen turvallisen teatterivierailun myös edelleen supistetuille katsomoille. Suosittelemme asiakkaita käyttämään kasvomaskeja ja huolehtimaan käsi- ja yskimishygieniasta sekä saapumaan teatteriin ainoastaan terveenä. Tiloissamme on tehostettu sekä siivousta että ilmanvaihtoa. Myös käsidesiä on saatavilla.

Lisätiedot: toiminnanjohtaja Sari Alatalo sari.alatalo@rovaniementeatteri.fi tai 0400 282 483.