Rovion YT-neuvottelut päätökseen

Report this content

Espoo, 21.10.2015. Viihdeyhtiö Rovion 26. elokuuta käynnistyneet yhteistoimintaneuvottelut ovat päättyneet. Neuvottelujen tuloksena yhtiö vähentää 198 työpaikkaa organisaatiossaan Suomessa. Ulkomaan toiminnoissa vähennettävien työpaikkojen määrä on 15.

Rovio keskittää jatkossa toimintonsa kolmen liiketoiminta-alueen ympärille, jotka ovat pelit, media ja kuluttajatuotteet.

Yhtiö tukee aktiivisesti työpaikkansa menettäviä YT- neuvotteluissa suunnitellun muutosturvaohjelman kautta.

Lisätietoja:
Kaisu Karvala
kaisu.karvala@rovio.com

Rovio Entertainment  Oy
Rovio on uuden ajan globaali viihdeyhtiö, jonka pääkonttori on Suomessa ja toimintaa ympäri maailman. Rovion vuonna 2009 luoma mobiilipeli Angry Birds muutti peliteollisuutta ja kasvoi kansainväliseksi ilmiöksi. Nyt Angry Birds on paitsi historian ladatuin peli, myös kuuluisa viihdebrändi, joka on levittäytynyt muun muassa animaatioihin, kirjoihin ja lisensseihin. Rovion Angry Birds -animaatioelokuva saa ensi-iltansa toukokuussa 2016. www.rovio.com