Ruukki uudistaa web-palvelunsa

29.2.2016

Ruukki uudistaa kattotuotteiden web-sivuston maaliskuun 2. päivänä. Uusi palvelu on toteutettu käyttäjien toiminnan mukaiseksi ja se toimii eri päätelaitteilla, kuten esimerkiksi älypuhelimilla ja tableteilla. Uuden palvelun rakennetta on selkeytetty, joka nopeuttaa ja helpottaa käyttöä.  Palvelu on suunnattu sekä yksityisasiakkaille eli katon rakentajille että yritysasiakkaille. Uusi web-palvelu avautuu osoitteessa: www.ruukki.fi

”Web on tärkeä osa asiakaspalveluamme. Haluamme palvella asiakastamme hyvin ja nopeus on yksi hyvän palvelun osatekijä. Uudella palvelulla voi olla suoraan yhteydessä Ruukin ammattilaisiin ja yhteystiedot jättämällä vastaamme kahden tunnin sisällä, kertoo kattoliiketoiminnasta vastaava johtaja Jouni Metsämäki.

Uudessa web-palvelussa asiakkaat ohjataan aloitussivulla joko kattosivuille tai Ruukin muiden rakentamisen tuotteiden sivuille. Kattoasiakkaiden puolella voi paneutua esimerkiksi uuden katon hankinnassa tai remontoinnissa askarruttaviin asioihin, kuten esimerkiksi siihen mihin katon hankinnassa tai huollossa kannattaa kiinnittää huomiota tai mitä kaikkea takuu ja laatuluokat merkitsevät. Myös kaikki Ruukin tuotteet ja palvelut on sivuilla esitelty.

Uusi web-palvelu otetaan käyttöön kaikissa Ruukin toimintamaissa samanaikaisesti.

Lisätietoja: Jouni Metsämäki, kattoliiketoiminnan johtaja. puh. 040 544 6775 jouni.metsamaki@ruukki.com

Ruukki Construction palvelee rakennusalan asiakkaita. Toimitamme asiakkaittemme liiketoimintaa edistäviä tuotteita ja palveluja aina suunnittelusta asennukseen. Yritysasiakkaisiimme kuuluvat muun muassa rakennuttajat ja rakennusyritykset. Henkilöasiakkaita palvelemme katon rakentamisessa, katteiden ja tarvikkeiden valmistuksesta asennuspalveluun. Vesikatoissa tuotemerkkeinämme ovat Ruukki ja Plannja. Vähittäiskauppojen lisäksi palvelemme katonrakentajia Ruukki Express- ja Plannja-myymälöissä , yhdeksässä maassa. Ruukki Construction työllistää noin 3 000 työntekijää ja tuotantoa meillä on 15 tehtaassa. Vertailukelpoinen liikevaihto vuonna 2015 oli 5,374 mrd SEK  (~ 574 m €). Ruukki Construction on SSAB:n divisioona. SSAB on pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö, jolla on toimintaa yli 50 maassa. Yhtiö on noteerattu NASDAQ OMX Tukholmassa ja Helsingissä. www.ruukki.fi