Fransmanni Kuopio on valittu Vuoden Fransmanni -ravintolaksi

Fransmanni Kuopio on valittu 16 Fransmanni-ravintolan joukosta Vuoden Fransmanniksi. Valinta tehdään vuosittain muun muassa edellisen vuoden myynnin kehityksen ja liiketulosten, asiakastyytyväisyyden sekä henkilöstötyytyväisyyden perusteella. Vuoden Fransmanni –palkintoa on jaettu vuodesta 2007 lähtien.

Kuopion Fransmannissa sekä asiakkaat että henkilökunta ovat tyytyväisiä. Kuopion Fransmannin henkilökunnan työtyytyväisyyden ja asiakastyytyväisyyden mittarit edustavat koko Fransmanni-ketjun parhaimmistoa. Myynti on kehittynyt selvästi edellisvuotta paremmalle tasolle. Liiketuloksen kehittyminen on ollut hyvää ja hallittua ja myös työn tehokkuus on parantunut. Aktiivisessa paikallismaineen rakentamisessa on hyödynnetty ja toteutettu konseptia.

”Kuopion Fransmannin menestystä kuvaa esimiestiimin johtamisote laadukkuus edellä kohti tulostavoitteita. Henkilökunnan arvostaminen, johtaminen, hyvän tunnelman ylläpito ja tuloksen teon kulttuuri kuvaavat Kuopion Fransmannin tapaa toimia. Koko henkilökunta on innostunutta, sitoutunutta ja haluaa tehdä yhdessä töitä menestyksen ja asiakkaiden viihtyvyyden eteen”, toteaa ravintolapäällikkö Taina Vainikainen.

Fransmanni-ravintolat ovat yhdistäneet suomalaista ja maalaisranskalaista keittiötä jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan. Tuloksena on syntynyt ainutlaatuinen ja nautinnollinen yhdistelmä keski-eurooppalaisen ja pohjoisen Euroopan parasta keittiötä. Ensimmäinen Fransmanni avattiin vuonna 1987 ja tällä hetkellä Fransmanni-ravintoloita on Suomessa 15 ja yksi Pietarissa.

Lisätiedot:

Fransmanni, Kuopio, Taina Vainikainen, ravintolapäällikkö, +358447197992, taina.vainikainen@sok.fi

Sokos Hotel Puijonsarvi/Fransmanni, Minna Canthin katu 16, 70100 KUOPIO

Katja Malminen, Brand Manager, Fransmanni, SOK MaRa -ketjuohjaus, GSM 050 562 0994, katja.malminen@sok.fi, www.fransmanni.fi

Fransmanni on S-ryhmän valtakunnallinen ravintolakonsepti, johon kuuluu 15 ravintolaa Suomessa ja yksi Pietarissa. Vuodesta 1987 toimineen ravintolakonseptin perustana on rakkaus maalaisranskalaisen keittiön puhtaisiin ja täyteläisiin makuihin ja viineihin. S-ryhmän muodostavat alueosuuskaupat sekä SOK-yhtymä tytäryhtiöineen, ja sillä on Suomessa noin 1600 toimipaikkaa.