Uusi kahvilaketju Bacaro Doppio tarjoilee palan kahvinmakuista Italiaa

Bacaro Doppio on Italian rennoista pikku kahviloista vaikutteita saanut uusi delikahvilaketju. Bacaro Doppiossa nautitaan vastapaahdettua kahvia ja italialaistyylisiä leivonnaisia iltapäivän luppohetkinä, päivän päätteeksi tai ostosten lomassa. Ensimmäinen Bacaro Doppio avautuu marraskuussa Raision kauppakeskus Myllyyn ja seuraava keväällä 2016 Ouluun.

Bacaro Doppio -kahvilat tuovat ostoskeskuksiin rennon tyylikkään taukopaikan, jossa tunnelma on välimerellisen vilkas. Bacaro Doppio toivottaa tervetulleiksi kaikenikäiset kahvinystävät niin hyvän espresson kuin italialaisten makujen äärelle.

Baristat jauhavat espressojen ja erikoiskahvien raaka-aineen paikan päällä Segafreddon pavuista. Nälkäiset nautiskelevat herkullisista pariloiduista leivistä, kuten piadinoista ja mezzalunoista. Makeina herkkuina tarjoillaan italialaistyylisiä leivonnaisia ja artesaanijäätelöä.

- Kauppakeskukset ravintolamaailmoineen ovat uudistumassa. Niiden palveluiden tulee vastata nyky-asiakkaan tarpeita ja vaatimuksia. Bacaro Doppiossa tarjoamme kauppakeskuksen vieraille laadukasta kahvia olohuonemaisessa ympäristössä, kertoo SOKn matkailu- ja ravitsemiskaupan kehityspäällikkö Petri Martola.

- Toimintaympäristön muuttuessa jatkuvasti mekin tulemme lanseeraamaan uusia konsepteja entistä nopeammin ja annamme niille tilaa kehittyä asiakkaiden kanssa. Aiemmin tänä syksynä S-ryhmä avasi Tsiken-kanaravintolan ja pizzaa paloina tarjoilevan Qualitanon. Molemmista olemme saaneet erittäin hyvää palautetta, Martola sanoo.

Bacaro Doppion konsepti on SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan suunnittelema ja kahviloiden sisustus Visionary Design Partnersin Jaana Ekmanin käsialaa.

Bacaro Doppio, kauppakeskus Mylly, 4.11. alkaen

Bacaro Doppio, Oulu, kevät 2016

Kahvilat ovat avoinna kauppakeskuksen aukioloaikojen mukaan.

Lisätiedot: Petri Martola, kehityspäällikkö, SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus, puh. 010 768 2852, petri.martola@sok.fi

BACARO DOPPIO

Bacaro Doppio on S-ryhmän delikahvilaketju, jossa nautitaan vastapaahdettua italialaista kahvia rennon olohuonemaisessa ympäristössä. Bacaro Doppiot tarjoilevat myös pariloituja leipiä, makeita leivonnaisia, artesaanijäätelöä sekä italialaisia viinejä, oluita ja vesiä. Bacaro Doppiot sijaitsevat yleensä kauppakeskusten ravintolamaailmoissa. Ensimmäinen Bacaro Doppio avautui 4.11. Raisioon.

S-ryhmä lanseeraa uuden Italian rennoista kahviloista vaikutteita saaneen delikahvilaketjun, jonka ensimmäinen toimipiste avataan Raision Kauppakeskus Myllyyn 4.11.2015.