Iiro Wester on nimitetty uusista markkina-alueista vastaavaksi johtajaksi Saarioisille

Iiro Wester (54 v.) on nimitetty Saarioisille johtajaksi vastuualueenaan uudet markkina-alueet. Iiron tehtävä on arvioida ja tunnistaa Saarioisille kiinnostavia uusia markkina-alueita sekä rakentaa ja toteuttaa liiketoimintasuunnitelmia, joilla uusille markkina-alueille mennään.

Iirolla on vahva ja monipuolinen kokemus elintarviketeollisuuden johtotehtävistä muun muassa Fazerilta ja Valiolta. Viimeksi Iiro on toiminut Valio Oy:n konsernin myynnistä vastaavana johtajana.

Iiro aloittaa Saarioisten palveluksessa 1.3.2017.

Matti Karppinen, toimitusjohtaja Saarioinen Oy, puh. 040 8448 692

Saarioinen on tehnyt suomalaisten lempiruoat jo 60 vuoden ajan. Saarioinen on suomalainen perheyritys ja johtava valmisruokatalo n. 260 miljoonan euron liikevaihdolla (2015). Olemme kotoisin Kangasalan Sahalahdelta, Saarioisten Kartanosta. Lisäksi Saarioisten herkullista ruokaa tehdään Valkeakoskella ja Huittisissa sekä Viron Raplassa yhteensä noin 1 300 saarioislaisen voimin. Saarioinen vaalii perinteitä ja kehittää samalla jatkuvasti uutta yhdessä suomalaisten kanssa. Äitien tekemää ruokaa vuodesta 1957 - www.saarioinen.fi