Saarioinen ja jalkapalloturnaus Stadi Cup jälleen yhteistyössä

Saarioinen on mukana Euroopan suurimmassa tyttöjen ja naisten jalkapalloturnauksessa Stadi Cupissa tulevana kesänä. Turnaus pelataan Helsingissä 10.-13.6.2021 336 joukkueen voimin. Stadi Cup on järjestetty vuodesta 1985 lähtien, ja se kerää tänäkin vuonna lähes 6 000 innokasta pelaajaa jalkapallon pariin.

Saarioinen toimii tapahtuman yhteistyökumppanina tarjoten pelaajille ja muille urheilijoille herkullisia vinkkejä kisapäivän eväsvalintoihin Saarioisten somekanavissa. Tapahtumassa Saarioinen palkitsee joukkueiden tsempparipelaajat tuotepalkinnoilla ja lahjakortilla.

”Meille on todella iso asia, että pääsemme jatkamaan yhteistyötä Saarioisten kanssa tämän vuoden tapahtumassa. Stadi Cupissa haluamme viestiä pelaaville lapsille ja nuorille oikean ruokailun tärkeydestä ja yhteistyö Saarioisten kanssa mahdollistaa sen parhaalla mahdollisella tavalla. Monipuolinen ja riittävä ruoka on isossa roolissa pelaajien suoritustason ylläpitämisessä sekä pelaajan kokonaisvaltaisessa kehittymisessä. Esimerkiksi Saarioisten ravitsevat välipalat auttavat suuresti nuorten pelaajien arjessa jaksamisessa koulun ja treenien välissä. Tämä yhteistyö antaa meille todella paljon ja olemme tietysti hyvin iloisia siitä,” kertoo Stadi Cup ry:n toiminnanjohtaja Kauppinen.

Saarioinen haluaa kannustaa nuoria monipuoliseen liikkumiseen ja säännölliseen syömiseen. ”Hieno päästä mukaan Stadi Cupin tunnelmaan ja nuorten urheilijoiden arkeen. Valmisruoka on vahvassa kasvussa ja erinomainen vaihtoehto liikkuville lapsille ja nuorille. Arjen valinnoilla on iso merkitys jaksamiseen ja suorituskykyyn. Saarioisten valikoimasta löytyy valmiita ateriaratkaisuja sekä ennen että jälkeen treenin, ja esimerkiksi wrapit ja vispikset kulkevat hyvin mukana,” kertoo Tia Yrjölä Saarioisilta.

Minna Kauppinen, toiminnanjohtaja, Stadi Cup puh. 0400 444 587, minna@stadicup.fi

Tia Yrjölä, johtaja, Kuluttajakokemus, puh. 050 593 2168, tia.yrjola@saarioinen.fi

Saarioinen on tehnyt suomalaisten lempiruoat jo 60 vuoden ajan. Saarioinen on suomalainen perheyritys ja johtava valmisruokatalo n. 240 miljoonan euron liikevaihdolla. Olemme kotoisin Kangasalan Sahalahdelta, Saarioisten Kartanosta. Lisäksi Saarioisten herkullista ruokaa tehdään Valkeakoskella ja Huittisissa sekä Viron Raplassa yhteensä noin 1 200 saarioislaisen voimin. Saarioinen vaalii perinteitä ja kehittää samalla jatkuvasti uutta yhdessä suomalaisten kanssa. Äitien tekemää ruokaa vuodesta 1957 - www.saarioinen.fi