• Saarioinen Oy/

Saarioinen on 2023 jääkiekon MM-kisojen virallinen yhteistyökumppani – lätkäpizza markkinoille tammikuussa

Saarioinen lähtee mukaan lätkähuumaan 2023 jääkiekon MM-kisojen virallisena yhteistyökumppanina. Kevään kisat tuovat suomalaisten suosikkilajin Tampereelle ja Riikaan toukokuussa.

”Yhteistyökumppanuus on meille kunnia-asia. Valmisruoan ykkösbrändinä Saarioinen kehitti kisojen kunniaksi oman lätkäpizzan, joka on kaupoissa tammikuun puolivälistä lähtien. Yhteistyön kautta haluamme kannustaa kaikkia jääkiekkofaneja tavoittelemaan omia unelmiaan - Saarioinen tekee päivän ruoan, jotta sinä voit keskittyä siihen, missä olet paras”, kertoo johtaja Tia Yrjölä Saarioisilta.

Saarioisten lätkäpizza on osa klassikkopizzaperhettämme ja myynnissä vähittäiskaupoissa 17.1. alkaen. Lätkäpizza on tehty jauhelihasta, lempeästi savustetusta pekonista ja kinkusta, ja siinä on klassikkopizzoista tuttu tomaattikastike ja pizzapohja. Tuote on laktoositon.

”Saarioisen mukaantulo MM-kisojen viralliseksi yhteistyökumppaniksi on hieno asia. Tässä kumppanuudessa yhdistyvät perinteinen ja suomalaisille erittäin tuttu brändi, suuria intohimoja herättävään suomalaisten suosikkilajiin, jääkiekkoon. Saarioinen on lähtenyt viemään kumppanuutta eteenpäin luontevasti oman osaamisensa kautta”, kertoo kumppanuuksista kevään 2023 MM-kisoissa vastaava Tero Kumpulainen.

Saarioinen: Tia Yrjölä, tia.yrjola@saarioinen.fi,  p. 050 593 21 68

2023 Jääkiekon MM-kisakumppanuudet, Tero Kumpulainen, tero.kumpulainen@tmgsports.fi,

p. 040 511 5002

Linkki kuvakoriin: https://eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Faineistopankki.saarioinen.fi%2Fl%2F98-fN-q2dNZb&data=05%7C01%7Canne.metsa-simola%40saarioinen.fi%7C79299f6743e145eee81308daf2cf0787%7Ce36b54d579874bf89fd0fa8bce110524%7C0%7C0%7C638089268240598663%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=FNwPmZU2lMLk6CEAKeYtULtvgCov9kmA8VcKBEJh1Po%3D&reserved=0