Saarioisten kevään Eväs-uutuudet – herkullista hetisyötävää

Saarioinen on Suomen johtava valmisruokatalo ja ostetuin, pidetyin ja suositelluin brändi. Tunnemme suomalaisen kuluttajan ja makumaailman ja haluamme olla mukana suomalaisten arjessa joka päivä. Vaalimme pidettyjä klassikkoruokia, samalla uutta kehittäen. Tästä syystä meillä on oma Saarioinen Eväs -brändi, jonka alla on laaja valikoima tuotteita sellaisenaan syötäviksi sekä lounas- että välipalatilanteisiin. Saarioisten kevään Eväs-uutuustuotteet ovat sellaisenaan syötäviä tai lämmitettäviä. Tuotteet on kehitetty yhdessä suomalaisten kanssa ja myös pakkausten ulkoasu on testattu kuluttajilla.

Saarioinen Eväs -välipalapizzat voit nauttia sellaisenaan suoraan pakkauksesta

Herkullisissa, sellaisenaan maistuvissa pizzavälipaloissa on yön yli tekeytynyt taikinakuori. Taikinakuoreen leivottu pizzapala on myös helppo syödä sotkematta missä ja milloin tahansa. Makuvaihtoehtoja ovat Eväs Pizza Jauheliha, jossa taikinakuoren sisällä on mehevä tomaattinen jauheliha-cheddartäyte tai Eväs Pizza Pepperoni, jossa on kinkku-pepperoni-tomaattitäyte.

Saarioisten Eväs -ateriasalaatit maistuvat herkullisilta sellaisenaan tai lämmitettynä

Saarioinen Eväs -ateriasalaatit ovat uudenalainen vaihtoehto salaattivalikoimaan ja ne on kehitetty yhteistyössä kuluttajien kanssa Saarioisten omassa Lempiruokayhteisössä, jossa on tällä hetkellä lähes 1 000 jäsentä. Kuluttajien toiveesta ateriasalaatit on kehitetty niin, että ne ovat ruokaisia ja pitävät nälkää sekä sisältävät tuoreita kasviksia.

Halloumi & Couscous -ateriasalaatti vie makumatkalle Pohjois-Afrikkaan. Runsaan mausteinen salaatti saa mukavaa pehmeyttä ja makeutta aprikoosista. Kana & Pasta -ateriasalaatti on tuttujen Välimeren alueen yrttien maustama salaatti, jossa makua paahdetulle broilerille tuo lisäksi aurinkokuivattu tomaatti.

Saarioisten Eväs Wrap -perhe kasvaa

Eväs Wrap -perhe kasvaa, uusi maku on tonnikala. Täyteläinen Eväs-wrap sopii hetisyötäväksi välipalaksi ja kevyeksi lounaaksi. Pehmeä vehnätortilla on maustettu lempeän tulisella tonnikalatäytteellä. Maukkaan levitteen päällä on rapeaa salaattia. Muut wrap-maut ovat Kana-caesar, Kana ja Texmex-jauheliha.

Uutuustuotteet tulevat kauppoihin huhti-toukokuun vaihteessa.

Tarkemmat tuotetiedot uutuuksista löydät täältä:

Tuotekuvat löydät kuvakorista:

Lisätietoja: Anu Lehtinen, viestintäpäällikkö puh. 050 529 8569 tai anu.lehtinen@saarioinen.fi

Saarioinen on tehnyt suomalaisten lempiruoat jo 60 vuoden ajan. Saarioinen on suomalainen perheyritys ja johtava valmisruokatalo n. 260 miljoonan euron liikevaihdolla. Olemme kotoisin Kangasalan Sahalahdelta, Saarioisten Kartanosta. Lisäksi Saarioisten herkullista ruokaa tehdään Valkeakoskella ja Huittisissa sekä Viron Raplassa yhteensä noin 1 300 saarioislaisen voimin. Saarioinen vaalii perinteitä ja kehittää samalla jatkuvasti uutta yhdessä suomalaisten kanssa. Äitien tekemää ruokaa vuodesta 1957 - www.saarioinen.fi