Saarioisten Original Grillitassuissa virheellinen viimeinen käyttöpäivä -merkintä

Saarioisten Original Grillitassuissa (4 kpl, 300 g) on havaittu pakkausmerkintävirhe. Tuotteissa on virheellisesti viimeinen käyttöpäivä 18.11. (erätunnus L 2781). Tuote on turvallista käyttää sen oikeaan viimeiseen käyttöpäivään 15.10. asti, mutta virheen välttämiseksi pyydämme tuotteen ostaneita hävittämään pakkauksen. Takaisinveto ei koske tämän tuotteen muita valmistuseriä eikä muita Grillitassutuotteita.

Virheellisen tuotteen ostaneet voivat lähettää kuvan pakkauksesta ja kuitista Saarioisten kuluttajapalveluun verkkosivujen palautelomakkeen avulla, osoitteessa: https://www.saarioinen.fi/ota-yhteytta/tuotevirhe/

Ostos hyvitetään.

Kuluttajapalveluun voi tarvittaessa olla yhteydessä arkisin kello 9–13, puh. 0800 178 052.

Pahoittelemme virhettä.

Lisätiedot: Tero Tuominiemi, johtaja, laatu, vastuullisuus ja lakiasiat, sähköposti: tero.tuominiemi@saarioinen.fi, puh. +358 40 548 6481

Saarioinen on tehnyt suomalaisten lempiruoat jo 60 vuoden ajan. Saarioinen on suomalainen perheyritys ja johtava valmisruokatalo n. 240 miljoonan euron liikevaihdolla. Olemme kotoisin Kangasalan Sahalahdelta, Saarioisten Kartanosta. Lisäksi Saarioisten herkullista ruokaa tehdään Valkeakoskella ja Huittisissa sekä Viron Raplassa yhteensä noin 1 200 saarioislaisen voimin. Saarioinen vaalii perinteitä ja kehittää samalla jatkuvasti uutta yhdessä suomalaisten kanssa. Äitien tekemää ruokaa vuodesta 1957 - www.saarioinen.fi