Saarioisten syksyn tuoteuutuudet hurmaavat

Saarioinen uudisti ja täydensi klassikkoruoista tutuksi tullutta annosateriasarjaansa

Annosateriasarja täydentyi kahdella uutuudella. Italialaisesta keittiöstä tutut täyteläisen kermainen pekonipasta Pasta Carbonara ja sitruunainen Pasta Pollo Limonello ovat herkullisia, moneen tilanteeseen sopivia aterioita. Pasta Carbonaraan makua antavat parmesanjuusto ja mustapippuri. Pasta Pollo Limonellon makukokonaisuuden ja houkuttelevan ulkonäön viimeistelee lehtipinaatti. Koko annosateriasarja saa uuden raikkaan ilmeen ja punaiset muovirasiat.

Kinkku-ananas-cheddarpizza kehitettiin yhteistyössä nuorten kanssa

Saarioisten pizzaperheen uusin tulokas on yhdessä nuorten kanssa kehitetty Kinkku-ananas-cheddarpizza, joka on täytetty maukkaalla tomaattikastikkeella, kinkulla, ananaksella ja cheddarilla. Noin 4 000 nuorta äänesti pizzaan suosikkitäytteitään. Myös pakkausdesign on nuorten valitsema. Pizza lanseerattiin Tubecon-tapahtumassa elokuussa 2019.

Uudet kebakot lasten naposteluhetkiin ja välipaloiksi

Uusien napostelukebakoiden herkulliset maut ovat lasten valitsemia. Lohikebakko on valmistettu kirjolohesta ja turskasta. Lisäksi pakkauksessa on mukana tomaattinen dippikastike. Lihakebakko on valmistettu naudan- ja broilerinlihasta, ja siihen on lisätty kasviksia tuomaan keveyttä ja makua. Lihakebakoiden pakkauksessa on mukana juuresketsuppi. Napostelukebakoita voi nauttia sellaisenaan, kylmänä tai lämpimänä. Pakkauksena on kierrätettävä muovitettu kartonkirasia, josta syntyy vähemmän muovijätettä.

Eväs Power Bowl -salaattiateriat tuovat maukasta energiaa päivään

Trendikkäisiin, heti syötäviin Power Bowleihin tulee nyt entistäkin ruokaisammat uutuudet Power Bowl Falafel-bulgur ja Power Bowl Kana-couscous. Falafel-bulgur bowl on pikkelöidyillä kasviksilla, korianterilla sekä jalapenolla höystettyä mausteista kurkuma-bulguria. Kastikkeena paahdettua paprikatahnaa. Kana-couscous bowl on pikkelöidyllä porkkanalla, korinteilla, vaniljalla sekä inkiväärillä maustettua kurkuma-couscousia. Kastikkeena paahdettua paprikatahnaa. Pakkaus sisältää haarukan.

Syksyn kausituotteena ihastuttaa Punajuurisosekeitto

Syksyn sesonkiin tuomme kausituotteena täyteläisen Punajuurisosekeiton, joka on valmistettu kotimaisesta punajuuresta ja perunasta. Makua keittoon tuovat tuorejuusto, hunaja, lipstikka ja timjami. Kausikeittoa saa kaupoista 28.8.2019–28.1.2020. Kausikeitto vaihtuu kolme kertaa vuodessa.

Tarkemmat tuotetiedot www-sivuiltamme.

Kuvat: https://aineistopankki.saarioinen.fi/l/sjJ2JxjJhR-8

Lisätiedot:

Anu Lehtinen, viestintäpäällikkö, puh. 050 529 8569, anu.lehtinen@saarioinen.fi

Saarioinen on tehnyt suomalaisten lempiruoat jo 60 vuoden ajan. Saarioinen on suomalainen perheyritys ja johtava valmisruokatalo n. 260 miljoonan euron liikevaihdolla. Olemme kotoisin Kangasalan Sahalahdelta, Saarioisten Kartanosta. Lisäksi Saarioisten herkullista ruokaa tehdään Valkeakoskella ja Huittisissa sekä Viron Raplassa yhteensä noin 1 300 saarioislaisen voimin. Saarioinen vaalii perinteitä ja kehittää samalla jatkuvasti uutta yhdessä suomalaisten kanssa. Äitien tekemää ruokaa vuodesta 1957 - www.saarioinen.fi