Saarioisten tuoteuutuudet

MARKKINOILLE 31.1.2018

Balanssi-ateriat sisältävät aina puolet päivän kasviksista. Ne ovat tinkimättömän herkullisia ja kasviksissa on houkutteleva rakenne. Balansseissa on aina myös Sydänmerkki.

Balanssi Kalapihviateria 300 g

Meheviä mm. kirjolohesta ja turskasta valmistettuja kalapihvejä sitruunakastikkeessa, peruna-pinaattimuhennosta ja värikkäitä porkkanoita ja parsakaalia. Mahdollisimman vähän FODMAP-hiilihydraatteja.

Balanssi Naudanlihakastikeateria 300 g

Kotoisaa naudanlihakastiketta, yrteillä maustettuja peruna- ja porkkanalohkoja sekä samettista bataattipyreetä. Mahdollisimman vähän FODMAP-hiilihydraatteja.

Balanssi Kasviscurryateria 320 g

Pehmeän mausteista mm. kukkakaalista ja kikherneistä valmistettua kasviscurrya kookosmaidossa. Lisäkkeenä linsseillä ja meloninsiemenillä maustettua täysjyväriisiä sekä pitkiä vihreitä papuja.

Malesialainen kana-kookoskeitto 310 g

Lempeän mausteinen kana-kookoskeitto, jossa rapeita vesikastanjoita ja pavunituja. Lämmittävä makuyhdistelmä mm. chiliä, sitruunaruohoa, kaffirlimettiä, kalakastiketta ja kookosmaitoa.

Kasvislasagne 600 g

Tuoreista pastalevyistä, tomaattisesta kasviskastikkeesta ja juustoisesta valkokastikkeesta valmistettu täyteläinen lasagne kasvisruokien ystäville. Trendikkäässä kasviskastikkeessa on tomaatin ohella mm. punaisia linssejä, kvinoaa, omenaa ja kuohukermaa.

Lasagne 600 g

Tuoreista pastalevyistä valmistettu aito ja perinteinen lasagne, jossa reilusti tomaattista jauhelihakastiketta sekä juustoista valkokastiketta. Täyteläisen maun kruunaa leppäsavupekoni sekä tilkka punaviiniä yrttien ja mustapippurin ohella.

Bataattipyörykät 200 g

Runsaasti tuoretta bataattia ja suikaloitua porkkanaa sisältävä mehevä kasvispyörykkä. 5 vaille valmis -aterioissa on kaikki herkulliseen ateriaan tarvittavat ainekset samassa rasiassa. Ateria on helppo valmistaa tuoreista raaka-aineista ja ilman ruokahävikkiä.

5 vaille valmis Korean BBQ -wok 340 g

Broilerin kypsiä fileeviipaleita, erilaisia tuoreita kasviksia, Korean BBQ -maustekastikepussi ja keitettyä riisiä.

Eväs Meetvursti-munakaspatonki 190 g

Moniviljapatongin välissä paistettu tuore munakas, meetvurstia, maustekurkkua sekä mehevä, sinappinen tuorejuustotäyte.

Makukinkku Sinappi-Korppu 130 g

Makureunana kullankeltainen maissirouhekuorrute, tuoksultaan ja maultaan Dijon-sinappinen murea kokolihaleikkele, joka on valmistettu sianlihasta. Sydänmerkki-tuote, omassa tuoteryhmässään rasvan ja suolan kannalta parempi valinta.

Vegemajoneesi Paprika 270 ml

Runsaasti tuoretta punaista paprikaa sisältävä täyteläinen majoneesi. Sopii myös vegaaniruokavaliota noudattaville.

Mango-limesalaattikastike 345 ml

Runsaasti mangoa sisältävä, limellä, ananaksella ja chilillä maustettu kastike ilman lisättyä sokeria.

KAUSITUOTTEET

Mämmi 100 g, markkinoilla 31.1. - 2.4.2018 / Mämmi 700 g, markkinoilla 8.1. - 2.4.2018

Ruisjauhoista ja mämmimaltaista imellyttämällä valmistettu perinteinen pääsiäisen ajan jälkiruoka.

Lammaswursti 6 kpl 240 g, markkinoilla 31.1. - 2.4.2018

Yrteillä maustettu, pieni ja lihaisa raakamakkara karitsan- ja naudanlihasta.

Lammaspyörykät 240 g, markkinoilla 31.1. - 17.4.2018

Laadukkaasta karitsanlihasta ja kotimaisesta naudanlihasta valmistettu lihaisa, valkosipulilla, timjamilla ja mintulla maustettu pyörykkä pääsiäisen kausituotteeksi.

Burgerpihvi Karitsa 2 kpl 220 g, markkinoilla 14.3. - 2.4.2018

Karitsan- ja naudanlihasta valmistettu, miedosti yrteillä maustettu herkullinen pihvi.

Eväs Mango-persikkarahka 100 g, markkinoilla 31.1. - 17.4.2018

Mangososeesta, persikan paloista, vaahdotetusta laktoosittomasta kermasta ja laktoosittomasta rahkasta valmistettu heti syötävä herkku.

Raparperi-vaniljakiisseli 200 g, markkinoilla 31.1. - 24.8.2018

Kerroskiisseli kermaisesta vaniljasta ja keväisestä raparperista.

Viestintäpäällikkö Anu Lehtinen, Saarioinen Oy,
puh. (03) 244 7350, 050 529 8569
Sähköposti: anu.lehtinen@saarioinen.fi
Kuluttajaneuvonta puh. 08001-78052